زمستان فصل شرایط آب و هوایی غیر قابل پیشبینی است و یکی از نکات مهم برای رعایل در این فصل، در نظر گرفتن ایمنی پا ها با تجهیزاتی مانند کفش ایمنی مناسب فصل سرما می باشد.

کفش ایمنی مناسب فصل سرما باید به گونه ای طراحی شده باشد که در برف و هنگام راه رفتن بر سطوح یخی حفاظت لازم را برای شما فراهم کنند. در این مقاله به معرفی این نوع کفش ها برای خرید می پردازیم و به شما کمک میکنیم برای انتخاب کفش ایمنی مناسب فصل سرما بهترین تصمیم را بگیرید.

طراحی کفش ایمنی مناسب فصل سرما

با توجه به این موضوع که ما در سال حداقل 3 ماه و شاید بیشتر از آن، هر لحظه امکان بارش برف و یخ زدگی جاده ها و معابر را داشته باشیم باید از داشتن یک کفش ایمنی مناسب فصل سرما اطمینان حاصل کنید. نه تنها باید مطمئن شوید پا های شما در برابر هر گونه خطر احتمالی محافظ می شود، بلکه باید اطمینان داشته باشید پا ها، مچ و عیره در برابر خیس شدن مقاوم هستند. هر کسی که در مناطق سردسیر که در کشور ایران بسیار وجود دارد، زندگی میکند باید یک جفت کفش ایمنی مناسب فصل سرما داشته باشد؛ چرا که در این مناطق احتمال لیز خوردن روی برف و یا یخ بیشتر است.

طراحی یک کفش ایمنی مناسب فصل سرما باید به گونه ای باشد که هم راحتی شما را در نظر بگیرد و هم بهترین محافظت در برابر خطراتی مانند سطوح لغزنده و یخ زدگی را داشته باشد. استفاده از مواد بادوام در برابر دمای شدید و چسبندگی بالا بر سطوح می تواند از مشخصات لازم این نو کفش ها باشد. پس کفش استفاده شده در کفش نقش بسیار مهمی را بازی میکند. زیره ها هم باید جنس مناسبی برای یخ و لغزندگی داشته باشند و هم دارای عاج های مناسب جهت جلوگیری از سر خوردگی باشند.

معرفی چند نمونه کفش ایمنی مناسب فصل سرما:

کفش ایمنی برند ساتر ساق بلند مدل مهندسی نیو استایل آبی

کفش ایمنی برند ساتر ساق بلنداز سری کفش های ایمنی است که علاوه بر حفاظت مناسب از پا از زیبایی و جذابیت خاصی هم برخوردار است. طرح رویه این کفش به صورت بافت آبی رنگ عرضه می شود.

این طرح از مدل هایی است که طرفدار زیادی دارد و به عنوان یک پوتین ایمنی اسپرت نسبت به باقی کفش های ایمنی شناخته می شود.

جنس زیره کفش ایمنی برند ساتر ساق بلند، از مواد pu (پلی استر) تهیه شده و محصول ترکیه می باشد. این زیره به صورت تزریق دو مرحله ای ساخته شده است.

در رویه این محصول از DTY گرید AA استفاده شده که کفش را مناسب کار های سنگین کرده است.

آستر داخلی کفش ایمنی برند ساتر ساق بلند نیز پلی استر می باشد. این استر تراکم 70 به 30 پلی استر به پنبه دارد.

اما آستر داخلی این کفش طبی با مواد سرد است که روکش کتان دارد. روکش کتان آن 100 درصد ضد باکتری و البته قابل شستشو است.

سرپنجه این کفش کامپوزیت است. مقاومت آن در برابر ضربه 200 ژول می باشد و تاییدیه وزارت کار را دارد.

دوخت کفش ایمنی برند ساتر ساق بلند نوع استاندارد نخ ترک 4 بخیه در 1 سانت است.

این کفش دارای بوگیر جهت جلوگیری از بوی بد کفش در هنگام کار زیاد است.

زیره کفش 8 ماخ ضمانت جهت شکستگی و جدا شدن آن از رویه را دارد.

همچنین رویه کفش ایمنی برند ساتر ساق بلند دارای 6 ماه ضمانت می باشد.

کفش ایمنی super 3m 99 یحیی

کفش ایمنی super 3m 99 یحیی، از کفش های پر کاربرد در صنعت روزمره می باشد.

سه بخش رویه، کفی و سرپنجه کفش از بهترین متریال موجود تهیه شده است.

رویه کفش ایمنی 99 کاملا از چرم طبیعی تهیه شده که در مرحله اول سازگاری کاملی با پوست انسان دارد و از استحکام خوبی برخوردار است.

این رویه قابلیت تنفس خوبی را به پا می دهد و از تعرق بیش از حد جلوگیری می کند.

زیره کفش ایمنی super 3m 99 یحیی از پلی اورتان تهیه شده و تزریق آن به صورت مستقیم و بدون دخالت دست صورت گرفته است.

مهم ترین بخش هر کفش ایمنی سرپنجه آن می باشد؛ سرپنجه این کفش از فولاد مقاوم با تحمل ضربه تا 200 ژول در نظر گرفته شده است.

همچنین به جهت جلوگیری از گاز گرفتگی پا توسط سرپنجه، در قسمت جلویی کفش از پد استریپ از جنس PVC استفاده شده است.

کفی های طبی داخل کفش ایمنی super 3m 99 یحیی از انعطاف و نرمی زیادی برخوردار هستند. به گونه ای که با پوشیدن کفش قوس های پا را به خود گرفته و با پر کردن گودی کف پا حداکثر راحتی را فراهم می کند

پوتین کوهنوردی برند ارک مدل دماوند

زیره پوتین کوهنوردی دماوند از جنس پلی اورتان مقاوم PU می باشد که این زیره پلی اورتانی به علت خاصیت ضد لغزشی و ضد سایشی، توسط برند ارک در طراحی این پوتین بکار رفته است.

علاوه بر این که زیره کفش اصطکاک مناسبی با زمین ایجاد می کند از نظر جنس هم، کفشی بسیار مناسب برای ورزش های کوهنوردی و طبیعت گردی است.

آستر این پوتین از راشل رطوبت گیر ساخته شده که رد شدن از  مسیر های برفی و آبراه ها را بسیار هموار میکند.

استفاده از این آستر باعث شده کفش یک پله به مصارف ورزشی مثل کوهنوردی نزدیک تر شود، چرا که این آستر از سرمازدگی و خیس شدن پا در حین فعالیت در محیط های مرطوب و برفی جلوگیری می کند.

همچنین کفی پوتین کوهنوردی دماوند، از نوع طبی با طراحی مطابق با اصول و تکنیک های ارگونومی پا است .

همانطور که میدانید استقامت و طول عمر کفش های کوهنوردی یکی از مسائل مهم در این رشته ورزشی است که همه ورزشکاران از این بابت نگرانی های خود را دارند.

خطر آسیب دیدن پا در صورت خرابی کفش یکی از علل مهم بودن استحکام آنها است.

برند ارک از بهترین کیفیت مواد اولیه در ساخت پوتین دماوند استفاده کرده است و همچنین آستر با مقاومت بالا بکار گرفته در آن خیال شما ورزش دوستان را از این بابت راحت می کند.

پوتین ایمنی دماوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
موقع ثبت سفارش نگران پولش نباش | در فروشگاه فرتاک در زمان ثبت سفارش نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای ندارید.همین الان امتحان کن!
+
بستن
مقایسه