کفش ایمنی یکی از مهم ترین نمونه از تجهیزات ایمنی برای کار است که باید با توجه به نوع استفاده شخص و خطرارت احتمالی، در انتخاب آن دقیق بود؛ به عنوان مثال شما باید بدانید که کفش ایمنی ساق کوتاه بیشتر به کار شما می آید یا ساق بلند.

کفش ایمنی جزئیات زیادی در تولید دارد که هر کدام آن را به محصولی متفاوت تبدیل می کنند. سرپنجه، زیره، رویه، بند، ساق و … همه از مشخصات متمایز کننده کفش ایمنی هستند.

ساق کفش و اندازه آن در استفاده شخص تاثیر زیادی می گذارد. مثلا اکثر مردم برای مکان هایی که کار ها سبک تر است و نیازی به محافظت سفت و سختی نیست از نمونه ساق کوتاه آن استفاده می کنند اما در کارگاه هایی که باید اعمال سختی انجام داد و حفاظت از کل پا ملاک است از نمونه ساق بلند استفاده می کنند؛ این تفکر اشتباه نیست اما باید برای انتخاب کفش ایمنی ساق بلند یا کوتاه کمی دقیق تر به آن ها نگاه کرد.

مثلا وجود مایعات در محیط کار یکی از عواملی است که باعث می شود شما به جای انتخاب یک کفش ایمنی ساق کوتاه نمونه ساق بلند آن را انتخاب کنید. پاشش مایعات، احتمال فرو رفتن پا در آن و مشکلاتی از این قبیل به شما می گوید بهتر است کفش ایمنی مقدار بیشتری از پای شما را پوشش دهد. حتی برای این نوع مشاغل کفش ایمنی مخصوصی که به کفش ایمنی باغبانی معروف است تولید و توضیع می شود که کاملا ضد آب می باشد.

اما حتما می دانید پوشاندن مچ با کفش، باعث محدودیت های کوچکی در حرک می شود. این محدودیت ممکن است در بعضی مشاغل دردسر ساز باشد؛ از همین بابت هم هست که کفش ایمنی ساق کوتاه می تواند برای شما کاربرد لازم را داشته باشد.

معرفی چند نمونه کفش ایمنی ساق کوتاه مناسب:

کفش ایمنی نیو اکو مهندسی ساق کوتاه

کفش ایمنی نیو اکو ساق کوتاه، از بهترین و مرغوب ترین چرم گاوی تبریز تهیه و تولید شده که این جنس قابلیت تنفس خوبی را به کفش می دهد و همچنین از تعریق و بوی بد پا جلوگیری می کند.

آستر استفاده شده از ابر آستری سوبله است که خاصیت آنتی باکتریال و ضد حساسیت دارد. با وجود این آستر استفاده از کفش برای پاهایی با حساسیت بالا راحت تر می شود.

یکی از دلایل خستگی حین کار فشاری است که از طرف زمین در حالت ایستا به پا وارد می شود.

زیره استفاده شده در کفش نیو اکو ساق کوتاه، به صورتی طراحی شده که فشار وارد شده به پا در حین ایستادن و راه رفتن را به طور یکسان در کف پا تقسیم می کند و این امر باعث جلوگیری از درد پا، کمر و خستگی می شود.

این زیره از جنس pu (پلی اورتان) تهیه شده.

زیره پلی اورتان ضد سایش، ضد مواد روغنی، عایق جریان الکتریسیته و ضد لغزش است. کفش نیو اکو دارای سرپنجه فولادی آبکاری شده با استاندارد مقاومتی 200 ژول است. این سرپنجه قابلیت محافظت از پا در برابر خطرات محیط کار مانند سقوط ابزار و غیره روی سرپنجه پا را دارد

معرفی چند نمونه کفش ایمنی ساق بلند مناسب

کفش ایمنی برند ساتر ساق بلند مدل مهندسی نیو استایل آبی

کفش ایمنی برند ساتر ساق بلنداز سری کفش های ایمنی است که علاوه بر حفاظت مناسب از پا از زیبایی و جذابیت خاصی هم برخوردار است. طرح رویه این کفش به صورت بافت آبی رنگ عرضه می شود.

این طرح از مدل هایی است که طرفدار زیادی دارد و به عنوان یک پوتین ایمنی اسپرت نسبت به باقی کفش های ایمنی شناخته می شود.

جنس زیره کفش ایمنی برند ساتر ساق بلند، از مواد pu (پلی استر) تهیه شده و محصول ترکیه می باشد. این زیره به صورت تزریق دو مرحله ای ساخته شده است.

در رویه این محصول از DTY گرید AA استفاده شده که کفش را مناسب کار های سنگین کرده است.

آستر داخلی کفش ایمنی برند ساتر ساق بلند نیز پلی استر می باشد. این استر تراکم 70 به 30 پلی استر به پنبه دارد.

اما آستر داخلی این کفش طبی با مواد سرد است که روکش کتان دارد. روکش کتان آن 100 درصد ضد باکتری و البته قابل شستشو است.

سرپنجه این کفش کامپوزیت است. مقاومت آن در برابر ضربه 200 ژول می باشد و تاییدیه وزارت کار را دارد.

دوخت کفش ایمنی برند ساتر ساق بلند نوع استاندارد نخ ترک 4 بخیه در 1 سانت است.

این کفش دارای بوگیر جهت جلوگیری از بوی بد کفش در هنگام کار زیاد است.

زیره کفش 8 ماخ ضمانت جهت شکستگی و جدا شدن آن از رویه را دارد.

همچنین رویه کفش ایمنی برند ساتر ساق بلند دارای 6 ماه ضمانت می باشد.

کفش کوهنوردی ساق بلند سهند

کفش کوهنوردی ساق بلند، با چرم طبیعی تبریز از دو نوع جیر و معمولی و به ضخامت دو میلی متر تولید شده است.

زیره این کفش کوهنوردی از pu/tpu به صورت دو دانسیته است. این زیره در برابر حلال های نفتی، روغنی و اسیدی – ضد سایش و ضد لغزش است.

جنس آستر آن اسپیسر می باشد.

این محصول به عنوان یک کفش کوهنوردی ساق بلند بسیار سبک طراحی شده. این امر باعث راحتی پا در آن و جلوگیری از خستگش بیش از حد می شود. وزن این کفش 970±200 می باشد.

کفش کوهنوردی ساق بلند سهند از سایز 40 تا 45 قابل سفارش است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
موقع ثبت سفارش نگران پولش نباش | در فروشگاه فرتاک در زمان ثبت سفارش نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای ندارید.همین الان امتحان کن!
+
بستن
مقایسه