وقتی میگوییم کفش ایمنی، یک کفش پوتین مانند سنگین و بسیار بزرگ به ذهنمان می آید اما گاهی دلمان یک کفش ایمنی اسپرت با ظاهری اسپرت و جذاب اما با حفاظت مناسب کفش ایمنی میخواهد. داشتن سرپنجه مقاوم، زیره عایق برق، رویه نسوز و… در یک کفش اسپرت شاید کمی عجیب و دور از انتظار باشد اما وجود دارد.

شما به عنوان یک مهندس یا کارگر که به استایل خود اهمیت می دهید و دوست دارید همیشه بهترین ظاهر ممکن را داشته باشید حتما باید به کفش ایمنی اسپرت فکر کنید؛ چرا که این انتخاب می تواند شما را در محل کارتان از دیگران متمایز کند.

یکی از مزیت قابل توجه کفش ایمنی اسپرت نسبت به کفش های ایمنی معمولی قابلیت استفاده آن ها در تمام روز است. شما می توانید کفش ایمنی اسپرت را در مسیر تا محل کار خود به عنوان یک کفش معمولی بپوشید و اگر کسی روی انگشتان شما پا گذاشت حتی متوجه آن نشوید. ظاهر جذاب آن ها باعث می شود بتوانید با کفش ایمنی اسپرت به تمام جلسه های خود و حتی قرار های دیگرتان بدون ترس از نامناسب بودن ظاهر برسید.

در ابتدا شرکت های معروف خارجی مانند کترپیلار و کارخانه های بزرگی از این دست شروع به تهیه و توضیع کفش ایمنی اسپرت کردند. این کار با استقبال خوبی رو به رو شد و این امر باعث روی آوردن بقیه تولیدی ها هم به عرضه کفش ایمنی اسپرت شد. ورود این نوع کفش تا چندی پیش به ایران هم صورت می گرفت و شما می توانستید این محصولات را از بازار های مختلف خریداری کنید. اما در حال حاظر به علت قیمت های پر نوسان و البته تولید کفش ایمنی اسپرت با کیفیت توسط تولیدی های داخلی ورود این کفش ها به حداقل ممکن رسیده است.

کارخانه های ایرانی مختلفی هستند که در حال حاظر کفش ایمنی اسپرت با مشخصات کفش ایمنی معمولی تولید می کنند. سرپنجه هایی که در مقابل  200 ژول ضربه و بیشتر مقاومت دارند، رویه های عایق و مقاوم در برابر سوراخ شدن و …، کفی های ضد برق و ضد سایش همه در کفش ایمنی اسپرت تولید داخل وجود دارند.

اینجا به برسی و معرفی چند نمونه کفش ایمنی اسپرت ایرانی با کیفیت بسیار بالا و پرفروش می پردازیم:

کفش ایمنی برند ساتر مدل مهندسی نیو استایل آبی

رویه کفش ایمنی برند ساتر مدل مهندسی نیو استایل آبی، ظاهری مدرن و شیک دارد که از جنس DTY گرید AA می باشد. همچنین رویه مقاوم این کفش باعث شده تا به شدت مقاوم و مناسب کار سنگین باشد.

جنس زیره این کفش از پلی اورتان PU T400 محصول شرکت Polikim است.
زیره های پلی اورتان دارای مقاومت سایشی، مقاومت در برابر لغزندگی بالا و مناسب انواع شرایط کار هستند.

زیره این کفش ایمنی توسط مرکز تحقیقات و تعلیمات وزارت کار تحت ولتاژ های 1000-5000 ولتAC مورد آزمایش جریان نشتی ولتاژ قرار گرفته و برای کار های برقی و محیط هایی که در آن خطر برق گرفتگی وجود دارد مناسب ارزیابی شده است.
این آزمایش ها مقاومت در برابر جریان الکتریسیته را 380 ولت محاسبه کرده اند.

کفش ایمنی برند ساتر مهندسی نیو استایل آبی، دارای سرپنجه کامپوزیتی می باشد که جزو نسل جدید سرپنجه هاست.
مواد اولیه ساخت این سرپنجه ها، مواد پلیمری است که مقاومت ضربه ای آنها را به 200 ژول افزایش می دهد.

جنس کفی طبی از نوع آناتومیک مواد PU سرد است که روی آن با روکش کتان 100% پوشانده شده.
روکش کفی داخلی این کفش نیز خاصیت ضد باکتری دارد و قابلیت شست و شو را به این کفش اضافه کرده است.

کفش ایمنی ارک مدل اپنکا کشی 105

یره کفش ایمنی ارک اپنکا کشی یکی از نقاط قوت آن است.

در زیره این کفش از  لایه دو دانسیته PU/TPU یعنی لایه میانی پلی اورتان و تخت زیره ترموپلاستیک پلی اورتان استفاده شده است .

همانند کفش اپنکا کشی کد 102 کفی این کفش نیز  طبی است و طراحی مطابق با اصول ارگونومی پا و کمر دارد.

لایه میانی پلی اورتان استفاده شده برای افزایش انعطاف پذیری و همچنین کاهش وزن کلی کفش کاربردی است و علاوه برا آن مقاوم در برابر حلال های نفتی و روغنی،و خاصیت ضد لغزش و ضد سایش را به کفش ایمنی اپنکا کشی اهدا میکند.

تخت زیره ترموپلاستیک برای محیط های اسیدی و بازی بسیار مناسب است و همچنین خاصیت ضد لغزشی بیشتری به کفی اضافه میکند.

این کفش ایمنی مطابق با طراحی روز از سرپنجه  کامپوزیت مقاوم در برابر 200 ژول ضربه بهره می برد که سبکی و استحکام مناسبی به آن میدهد.

جنس آستر سری کفش اپنکا کشی از راشل رطوبت گیر است و مقاومت بالایی نیز دارد .

کفش ایمنی مدل بافت ساده

در تولید کفش ایمنی بافت ساده از نخ دو جزئی TPU استفاده شده است، این نخ باعث مقاومت بالا، مقاومت در برابر سایش، کشش بالا، ضد استاتیک، ضد باکتری و ضد قارچ شدن کفش شده است.

پارچه تولید شده از این نخ مشخصات استحکام بالا ، مقاومت در برابر ضربه ، مقاومت در برابر حرارت 85 الی ۱۵۰ درجه سانتیگراد ، مقاومت در برابر خوردگی ، مقاومت در برابر حشرات ، مقاومت در برابر اسید ، مقاومت در برابر قلیایی و مقاومت در برابر نور و قابلیت شستشو و خشک شدن است حفظ شکل را به کفش اضافه کرده است.

زیره کفش ایمنی بافت ساده از نوع پلی اورتان دو دانسیته است و به صورت تزریق مستقیم تولید شده.

کفی این محصول برای راحتی و خستگی کمتر پا به صورت طبی طراحی شده.

سرپنجه کفش از کامپوزیت ساخته شده است که تحمل ضربه تا 200 ژول را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
موقع ثبت سفارش نگران پولش نباش | در فروشگاه فرتاک در زمان ثبت سفارش نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای ندارید.همین الان امتحان کن!
+
بستن
مقایسه