کفش ایمنی

استفاده صحیح از کفش ایمنی جهت آسیب ندیدن و راحتی کفش ایمنی در محل هایی مانند سایت های ساختمانی، معدنی، انبار ها و… بسیار ضروری و مهم است. این کفش ها از پاهای شما محافظت می کند اما همیشه راحت نیستند. اما راه هایی وجود دارد که می تواند پوشیدن کفش ایمنی را برای شما راحت تر کند؛ از جمله پیدا کردن نوع هماهنگ و مناسب برای پای شما و نحوه پوشیدن.

اگر شغل شما به گونه ای است که تقریبا هر روز یا هر هفته از کفش ایمنی استفاده می کنید تجربه درد اجتناب ناپذیر است. شایع ترین مواردی که باعث درد می شود عبارت هستند از تاول، میخچه، کوفتگی، ناخن ها و…. این موارد ممکن است پیش پا افتاده به نظر برسند اما اگر شما هم تجربه پوشیدن کفش ایمنی برای طولانی مدت را داشته باشید متوجه اهمیت آن ها می شوید.

پس چه بهتر که تا قبل از بروز این درد ها به فکر بیوفتید و مطمِن شوید کفش های شما پایتان را اذیت نمی کند.

اندازه کفش ایمنی

به ساده ترین زبان؛ هنگام پوشیدن کفش ایمنی نباید احساس گشاد بودن یا تنگ بودن به شما بدهد. در عوض باید حس راحتی و مقداری مقاومت کنید. یعنی متوجه بشوید که چیزی از پاهای شما محافظت می کند اما باعث آزارتان نشود.

برای پیدا کردن بهترین گزینه بهتر است که کفش ها و سایز های زیادی را امتحان کنید و با هر کدام چند قدمی بردارید. اگر متوجه سایش پا به قسمتی از کفش یا لق زدن پا شدید پس حتما کفش مناسب شما نیست. انگشت های پا نباید انتهای  کفش را لمس کنند اما فضای زیادی هم نباید بین انگشت و پنجه وجود داشته باشد. همه چیز باید متناسب باشد.

خرید کفش ایمنی

هنگامی که در حال خرید چکمه های ایمنی خود هستید، به یاد داشته باشید که همان جوراب هایی را بپوشید که در یک روز کاری معمولی می پوشید. این ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما در نظر گرفتن آن نیز باعث دشواری می شود.

نکته قابل توجه دیگر این است که پا ها در ساعات اولیه روز در کوچک ترین حالت خود قرار دارند و بعد از مثلا 8 ساعت کار متورم می شوند. پس چه بهتر که بتوانید در زمانی که فکر می کنید پای شما استراحت زیادی نداشته به خرید بپردازید.

اگر فروشنده به شما گفت این کفش بعد از مدتی پوشیدن جا باز می کند و راحت می شود نباید به آن توجه کنید، چرا که متریال استفاده شده در کفش های ایمنی بسیار مقاوم هستند و این اتفاق برای آن ها نمیوفتد. بهتر است اگر قالب یک کفش ایمنی به پای شما نمی خورد کفش های برند دیگری را امتحان کنید.

چگونه می توانم کفش های ایمنی خود را راحت تر کنم؟

یکی از راه های راحت کردن و افزایش فضای کفش قبل از پوشیدن، قرار دادن روزنامه و کاغذ و… یا قالب های فنری مخصوص کفش درون آن ها است.

یکی از موارد مورد اهمیت دیگر نحوه بستن بند های کفش است. بند ها نباید آنقدر محکم بسته شوند که به بالای پا فشار وارد کنند. برای راحت تر شدن می توانید در حین بند کردن کفش خود چند تا از سوراخ های آن را رد کنید تا بند پوشش کمتری داشته باشد.

کفش ایمنی m17

کفش ایمنی چرم طبیعی M17 ساق کوتاه؛ کلیک کنید

کفش ایمنی چرم m17 از دو رنگ متفاوت و رویه جنس چرم طبیعی تهیه شده است. چرم مورد استفاده، ضخامت بیشتر از 2 میلی متر دارد و به علت وجود منافذ باعث جلوگیری از تعرق و بوی بد پا می شود.

زیره این کفش به صورت تزریق مستقیم دو مرحله ای از مواد پلی اورتان T400 ساخت شرکت coim ایتالیا و TPU پلی اورتان ترموپلاستیک ساخت شرکت آلمانی با استاندارد روز اروپا ساخته شده.

این زیره در برابر سر خوردن، لغزش، جریان الکتریسیته، سایش، لرزش، موارد نفتی و روغنی مقاومت دارد و سبک و قابل انعطاف می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
موقع ثبت سفارش نگران پولش نباش | در فروشگاه فرتاک در زمان ثبت سفارش نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای ندارید.همین الان امتحان کن!
+
بستن
مقایسه