تصور کنید هر روز برای کار آماده می شوید، کفش ایمنی یا چکمه های کار خود را می پوشید و متوجه نمی شوید که از پاهایتان محافظت نمی شود، این همان چیزی است که زمانی اتفاق می افتد که شما از زمان تعویض کفش ایمنی خود بی اطلاع باشید. اما با توجه به سری نشانه ها و مراقبت ها می توان از آسیب به پا ها جلوگیری کرد.

کفش های ایمنی برای محافظت از پای کارگران در برابر آسیب طراحی شده اند، اما تنها زمانی می توانند این کار را انجام دهند که کفش های ایمنی یا چکمه های کار در شرایط خوبی باشند و زمان تعویض کفش ایمنی فرا نرسیده باشد. این ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما اغلب در مشغله کاری روزانه ما فراموش می شود.

اگرچه تاریخ یا زمان خاصی برای تعویض کفش ایمنی وجود ندارد، زیرا این موضوع به ماهیت کار شما بستگی دارد، 3 عامل وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

1- سایش و پارگی منظم

2- خسارت

3-نحوه استفاده

در اینجا با نگاهی گذرا به هر یک می پردازیم:

سایش و پارگی منظم

آیا علائم قابل مشاهده ای از آسیب وجود دارد؟ این می تواند شامل سوراخ یا پارگی باشد.

آیا می‌توانید سرپنجه داخلی کفش را ببینید که از میان مواد کفش یا چکمه خودنمایی می‌کند؟

آیا آج های کف کفش فرسوده شده و صاف شده اند؟

آیا هیچ یک از گاردهای محافظ داخلی نشان داده می شود؟ یا درزها جدا می شوند؟

آیا هنگام راه رفتن سر یا لیز می‌خورید؟

به طور کلی، آیا نسبت به قبل احساس حفاظت کمتری از کفش دریافت می کنید؟

اگر پاسخ به هر یک از موارد بالا بله است، وقت آن است که به دنبال تعویض کفش ایمنی خود باشید.

خسارت

وقتی صحبت از عمر کفش های ایمنی به میان می آید، باید همیشه به یاد داشته باشید که کفش های شما قبلاً چه مقدار از آن را گذرانده اند. به عنوان مثال، اگر وسیله ای روی سرپنجه کفش شما افتاده باشد ممکن است یکپارچگی محافظ آسیب دیده باشد و زمان تعویض کفش ایمنی باشد. لازم به یادآوری است که برای به خطر افتادن محافظت لازم نیست یک فرورفتگی قابل مشاهده در انگشت پا وجود داشته باشد. اغلب، ضربه افتادن چیزی روی انگشت پا می تواند بدون اینکه قابل مشاهده باشد، کلاهک انگشت پا را از جای خود خارج کند. اگر کفش های ایمنی شما در محل کار دچار هر گونه حادثه ای شده است، باید از نزدیک بررسی شوند و آنها را تعویض کنید.

نحوه استفاده

کارگران خواسته های شغلی و شرایط کاری متفاوتی دارند و زمان های متفاوتی را روی پاهای خود می گذرانند که منجر به سطوح مختلفی از ساییدگی و پارگی کفش ایمنی می شود. اگر ساعت‌های طولانی در شرایط کاری سخت کار می‌کنید، ممکن است نیاز داشته باشید که کفش‌های ایمنی خود را بیشتر از افرادی که در محیط‌های بسته و خشک کار می‌کنند یا افرادی که فقط کفش‌های ایمنی یا چکمه‌های کاری خود را پاره وقت می‌پوشند، تعویض کنید. در هر صورت، همه کارگران باید کفش ایمنی خود را بازرسی کنند. و در حالی که اکثر کارگران نیازی به تعویض کفش ایمنی خود در هر 6 ماه ندارند، همیشه خوب است که بعد از حداقل 6 ماه استفاده به خوبی آنها را بازرسی کنید. این به شما نشان می دهد که میزان ساییدگی و پارگی چه مقدار است.

کفش ایمنی مدل ولف ساتر فیلی/خاکی

کفش ایمنی ولف

زیره این محصول دو رنگ و دو دانسیته می باشد. جنس آن نیز از مواد pu محصول ترکیه می باشد و با تزریق دو مرحله ای مستقیم ساخته شده است.

سرپنجه کفش فولاد استاندارد مقاوم است که در برابر 200 ژول ضربه محافظت می کند. این سرپنجه دارای تاییدیه وزارت کار می باشد.

کفی داخل کفش ایمنی مدل ولف طبی با مواد PU سرد با روکش کتان ۱۰۰ درصد که ضد باکتری و قابل شستشو می باشد.

کفش ایمنی ساکو چرم طبیعی

کفش ایمنی ساکو

کفش ایمنی چرم ساکو با برش های چرم و دوخت با کیفیت آن ها به هم، یک کفش ایمنی جذاب و پر کاربرد می باشد.

رویه این کفش از چرم طبیعی گاوی مقاوم ساخته شده است.

و زیره آن از مواد pu (پلی استر) تهیه شده. این مواد محصول ترکیه هستند و تزریق آن ها به صورت دو مرحله ای بوده. زیره کفش ایمنی چرم ساکو دو رنگ و دو دانسیته می باشد.

سرپنجه کفش ایمنی کامپوزیت مقاوم در برابر 200 ژول ضربه است که دارای تاییدیه وزارت کار نیز هست.

آسر داخل این محصول از ابر استری سوبله نهیه شده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
موقع ثبت سفارش نگران پولش نباش | در فروشگاه فرتاک در زمان ثبت سفارش نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای ندارید.همین الان امتحان کن!
+
بستن
مقایسه