از این به بعد بیشتر به محصولاتی که دور و بر خود می‌بینید توجه کنید چرا که حتما متوجه چاپ لوگو روی آن ها می شوید، چاپ لوگو روی تجهیزات جزو کارهایی است که شرکت ها و تولیدی های مختلف همیشه در اولویت خود قرار می دهند. این عمل باعث شناخته شدن بیشتر محصول تولیدی آن ها می شود. اما دسته ای از تولید کننده ها هم وجود دارند که با چاپ لوگو روی تجهیزات به کسب کار شما کمک می کنند. به این صورت که وقتی شما محصولی را از آن ها سفارش می دهید، می توانند لوگوی شما و هر علامتی که شما می خواهید روی آن چاپ کنند. این علامت میتواند برند شما باشد و یا مثلا مشخص کردن تفاوت پرسنل و…. . در کل چاپ لوگو روی تجهیزات مثل لباس، کلاه، کفش، دستکش و… همیشه باعث جذابیت محل کار و حرفه ای تر شدن کار شما می شود.

چاپ  لوگو روی جنس های مختلف

یکی از مواردی که باید به آن توجه داشته باشید تفاوت نحوه چاپ روی جنس های مختلفی مثل پارچه، پلاستیک، پلی استر، چوب و… است. این تفاوت حتی در انواع مختلف از یک جنس هم وجود دارد. به عنوان مثال نوع چاپ لوگو روی تجهیزات پارچه پنبه و پارچه کتان هم متفاوت است و تکنولوژی خاص خود را می خواهد.از همین بابت باید توجه داشته باشید چاپ لوگوی خود را به چه کسی می سپارید.

 در حال حاضر بعضی تولید کننده ها در صورت ثبت سفارش شکل یا نوشته دلخواه شما را نیز چاپ می کنند و دیگر نیازی به خرید محصول و سپس چاپ لوگو نیست. این آپشنال برای چاپ لوگو روی تجهیزات بسیار کاربردی است؛ چرا که تولید کننده یک محصول جنس محصول خود را از هر کسی بهتر می شناسد.

معرفی چند نمونه محصول ایمنی که میتوانید با ثبت سفارش لوگو و یا طرح دلخواه خود را روی آن چاپ کنید:

کلاه ایمنی برند پرشین سیفتی مدل X90

کلاه ایمنی برند پرشین سیفتی X90، دارای 10 سوراخ هواکش می باشد که برای تهویه هوای گرم بالای سر تعبیه شده است.

وجود این هواکش ها میتواند سبب ایجاد ارگونومی بهتری برای شما مشتریان عزیز باشد و شرایط استفاده را آسان تر کند.

این کلاه دارای یک درپوش جهت باز و بسته نمودن هواکش نیز می باشد.

پوسته کلاه ایمنی برند پرشین سیفتی مدل X90  از جنس ABS است.

این ماده خصوصیاتی شبیه به پلی اتیلن دارد، اما دارای مقاومت حرارتی و مکانیکی بالاتری می باشد و برای مناطق گرم کشورمان مناسب تر است.

در محیط های گرم به خاطر نرم شدن کلاه های ایمنی پلی اتیلنی معمولا از کلاه های ایمنی از این جنس (ABS) استفاده می شود.

کلاه ایمنی

روپوش کار آشپزی مدل رها

لباس فرم های آشپزی در مدل های مختلفی اعم از آستین بلند یا کوتاه و یا با مدل یقه و جیب های متفاوت و دلخواه مشتری تولید می شوند.

رنگ بندی لباس های آشپزی معمولا روشن بوده و در کنار آن از ترکیب رنگ های روشن تر و یا تیره نیز استفاده می شود، هر چند که مدل طراحی لباس کار آشپزی به سلیقه افراد و سرآشپز بستگی دارد که هم می تواند طرحی مدرن داشته باشد و هم می تواند دارای طراحی سنتی باشد.

روپوش کار مدل لباس فرم آشپزی به صورت ست لباس آشپزی، هم برای آقایان و هم برای بانوان هم تولید می شود که بیشتر رستوران های بزرگ برای کارکنان خود از این مدل لباس استفاده می کنند .

چرا باید چاپ لوگو روی تجهیزات را به برچسب ترجیح داد؟

یکی از دلایلی که لوگو به صورت برچسب مناسب نیست احتمال از بین رفتن آن در شرایط آب و هوایی مختلف است. همانطور که میدانید چسب ها در شرایط گرما خاصیت چسبندگی خود را از دست می دهند. گرد و غبار هم می تواند تاثیر مستقیمی روی چسب داشته باشد. مورد دیگر رطوبت و آب است؛ در صورت شستشو لوگو چسبانده شده می تواند جا به جا و کنده شود.

در صورت چاپ لوگو روی تجهیزات همچنین می توانید مطمئن شوید که کنده نمیشود و خروج آن از مجموعه سخت تر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
موقع ثبت سفارش نگران پولش نباش | در فروشگاه فرتاک در زمان ثبت سفارش نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای ندارید.همین الان امتحان کن!
+
بستن
مقایسه