شما به عنوان یک کارفرما وظیفه دارید برای خود و کارکنانتان با استفاده از بهترین تجهیزات حفاظت فردی موجود، محیط کاری امن و سالمی فراهم کنید. با دانستن نوع خطرات موجود در محل کار این عمل بهتر و دقیق تر صورت می گیرد. این عمل باعث خیالی راحت شما از بابت ایمنی موجود در محل کار و دردسرهای بعد از اتفاقات می شود.

معنی PPE چیست؟

معنای لغوی PPE: تجهیزات جفاظت شخصی می باشد یا به عبارتی وسایل و تجهیزاتی که از فرد در مقابل خطرات محافظت می کند.

نکته موجود در رابطه با PPE نگداری درست آنها می باشد. همه ی دسته بندی های تجهیزات فردی نیاز به نگهداری های مخصوص خود می باشد.

در ادامه به معرفی نمونه های بهترین تجهیزات حفاظت فردی می پردازیم:

حفاظت از پا

کفش ایمنی یکی از مهم ترین وسایل حفاظت است که نسبت به نوع شغل باید انواع آن را تهیه کرد. در تمام کارگاه ها، معادن و مکان های صنعتی روزانه میلیون ها نفر در رفت و آمد و کار سنگین هستند و باید از پاهای خود محافظت کنند تا بتوانند به کار خود ادامه دهند. زیره، رویه، بند، کفی و… همه از مشخصاتی هستند که میتوانند یک کفش ایمنی را جزو بهترین تجهیزات حفاظت فردی قرار دهند.

خرید کفش ایمنی چرم ولکان ساتر کلیک کنید

کفش ایمنی ولکان

حفاظت از سر

استفاده از کلاه ایمنی از قسمت سر شما محافظت می کند و می تواند از صدمات جدی جلوگیری کند. کلاه ایمنی باید طوری انتخاب شود که با شرایط کاری سازگار باشد. برای مثال کلاه ایمنی مناطق گرمسیر با بقیه مناطق متفاوت است. این روزها می توانید طرح های متفاوت زیادی پیدا کنید و مشخصات اضافی مانند مهار داخلی قابل تنظیم، عرق گیرهای راحت و کتیبه را به آن اضافه کنید. بهترین تجهیزات حفاظت فردی

خرید کلاه ایمنی برند پرشین سیفتی مدل X90 کلیک کنید

کلاه ایمنی

محافظت از چشم

چشم ها پیچیده ترین و شکننده ترین قسمت های بدن ما هستند. هر روز بیش از 600 نفر در سراسر جهان در حین کار دچار آسیب های چشمی می شوند. به لطف یک جفت عینک ایمنی خوب که جزو بهترین تجهیزات حفاظت فردی به حساب می آیند، می توان از این صدمات جلوگیری کرد. اگر با نور روشن یا اشعه مادون قرمز در تماس هستید پس حتما باید از عینک های مخصوص استفاده کنید.

خرید عینک ایمنی ضد خش canasafe مدل seel کلیک کنید

عینک ایمنی seel

حفاظت گوش

اگر محیط کاری شما دارای سر و صدا و نویز زیاد مانند صدای ماشین آلات و … است باید به فکر استفاده از یک گوشگیر خوب باشید. گوشگیر ها جزو بهترین تجهیزات حفاظت فردی و حساس ترین آن ها هستند. برای مثال باید به تنفس گوشگیر دقت کنید تا با استفاده طولان یمدت گوش دچار عفونت و … نشود. هنگامی که از گوشگیر استفاده می کنید باید همه ی صدا های اضافه حذف شود اما صداهای مفید مانند صدای آژیر خطرز و یا همکاران حذف نشود، این مورد جزو مشخصاتی است که همه ی گوشگیر ها ندارند و در عین حال بسیار مهم است چرا که باعث ایمنی چند برابری می شود.

گوش گیر سیلیکونی M20 کلیک کنید

گوش گیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
موقع ثبت سفارش نگران پولش نباش | در فروشگاه فرتاک در زمان ثبت سفارش نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای ندارید.همین الان امتحان کن!
+
بستن
مقایسه