خرید انواع لباس کار هم مانند انواع دیگر تجهیزات ایمنی باید با توجه زیاد انتخاب بشود. مدل های مختلف لباس ایمنی گاهی انتخاب آن برای کارگاه شما را سخت می کند پس بهتر است دو نکته را رعایت کنید تا بهترین انتخاب را بین انواع لباس کار داشته باشید

  1. آشنایی با خطرات کار و نحوه جلوگیری از آن ها
  2. شناخت انواع لباس کار و مشخصات آنها:

چند نمونه از انواع لباس کار

لباس کار یکسره

لباس یکسره با نام لباس کار سرهمی نیز معرفی می شوند. این نوع از لباس، مانند یک شلوار و بالاپوش به هم چسبیده می باشد که تمام بدن را پوشش می دهد. یکی از نکات منفی این انواع لباس کار، سختی کار برای کسانی که تحرک زیادی در حین شغل خود دارند است.

زیپ این لباس ها معمولا از یقه تا کمر شلوار می باشد و برای پوشیدن آن باید ابتدا شلوار، سپس یکی از دست ها و بعد دیگری را پوشید. بهتر است این نهوع از لباس را یک سایز بزرگ تر انتخاب کرد.

لباس کار دوتکه

 از انواع لباس کار میتوان به نمونه دوتیکه آن که معمولا شامل یک کت و یک شلوار جداگانه می شود، اشاره کرد. این دو تکه لباس اکثرا با یکدیگر ست هستند و رنگ هایی با طیف یکسان دارند. از انواع لباس کار دوتکه میتوان به نمونه ایزانخودرویی، معدنی، مهندسی و… اشاره کرد.

بالا پوش های لباس دوتکه دارای یک کت با دو یا چهار جیب، یقه دار و بعضی نمونه ها با نوار شبرنگ  می باشند. شلوار کار نیز در قالب شلوار های اداری اما با مشخصات لباس کار دوخته می شوند.

خرید لباس کار دو تکه کجراه کلیک کنید

قد کاپشن مدل دو تکه کجراه 66 سانتی متر و قد شلوار آن 104 سانتی متر است.

در صورت نیاز می توانید به راحتی سایز دلخواه خود را با مسئولان فروش در میان بگذارید و این لباس کار دو تکه کجراه خوش فرم و زیبا را متناسب با اندام خود و یا پرسنل خود سفارش دهید.

لباس کار دو تکه کجراه دارای 5 جیب در کاپشن و 2 جیب در قسمت شلوار می باشد که برای مهندسان و عزیزانی که از این لباس استفاده می کنند فضای لازم برای قراردادن وسایل خود را فراهم می‌نماید.

این لباس کار از زیپ همراه با پارچه محافظ زیپ برای باز و بسته شدن استفاده می کند.

لباس کار دو تکه کجراه

لباس کار دوبنده

انواع لباس کار دوبنده معمولا از باقی لباس های کار راحت تر و گشاد تر هستند. برای پوشیدن آن ها ابتدا باید شلوار آن را بر تن کرد و سپس دو بنده آن را بر شانه ها انداخت. یک زیپ بزرگ در جلوی این نوع لباس قرار دارد که می توان انواع ابزالات و… را در ان قرار داد.

بهترین لباس برای ست کردن با این لباس یک تیشرت است که باید زیر آن پوشید.

روپوش کار

یکی از انواع لباس کار پرکاربرد در صنعت همین روپوش ها هستند. این لباس مانند یک پیراهن گشاد عمل می کند که باعث می شود از شما و لباستان محافظت شود و برای یک دست کردن کارکنان یک مجموعه نیز استفاده می شود.

جلیقه ایمنی

این نوع لباس کار برای خبرنگاران، مامورین انتظامی، شهرداری و… تولید می شود. نوار های شبرنگی که اکثرا در آن ها به کار می رود باعث کاربرد خوب آن ها در شب می شود.

خرید لباس ایمنی جلیقه کار مهندسی J4 کلیک کنید

مشخصات جلیقه کار مهندسی :

لباس ایمنی جلیقه مهندسی را می توان از سایز M تا 10XL سفارش داد.

جنس پارچه این محصول از کجراه- کتان است و یا به درخواست مشتری پارچه سفارشی

قیمت : لطفا تماس بگیرید قیمت ها با تغییر سایز و مدل متغیر است

رنگ بندی لباس ایمنی جلیقه مهندسی: طبق کالیته رنگ

جلیقه لباس کار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
موقع ثبت سفارش نگران پولش نباش | در فروشگاه فرتاک در زمان ثبت سفارش نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای ندارید.همین الان امتحان کن!
+
بستن
مقایسه