بهترین کفش ایمنی ضد آب و عایق

یک قسمت از تجهیزات ایمنی مربوط به کفش ضد آب و عایق می شود. مشاغلی که در آنها کفش عایق بندی شده اهمیت بسیاری دارد الزاماً باید از کفش همان شغل استفاده کنند. این سخن بدین معنی است که نمی توان هر کفش ایمنی را به عنوان کفش محافظتی استفاده کرد. کفش ایمنی باید بتواند ویژگی های لازم برای هر شغل را داشته باشد تا بتواند از پاهای کارگر محافظت کند. پس در این صورت کفشی که مناسب مشاغل ساختمانی است الزاماً مناسب مشاغل کارگاهی نیست. اما بعضی از ویژگی های مشترک در میان کفش های ایمنی وجود دارد که مهمترین آنها “مقاومت” است. در این مقاله بهترین کفش ایمنی ضد آب و عایق را معرفی میکنیم.

آیا لازم است تجهیزات ایمنی ویژگی های حیاتی را داشته باشد؟

تجهیزات ایمنی الزاماً باید ویژگی های حیاتی و اولیه را داشته باشند. بر همین اساس کفشی ایمنی که مناسب ساختمان است باید ویژگی های اولیه همان کفشی که مناسب کارگاه است را داشته باشد. این سخن در مورد تمام کفش های ایمنی قابل احراز است؛ یعنی تمام کفش ها باید ویژگی های اولیه را داشته باشند. کفش ایمنی ضد آب نیز از این قاعده مستثنا نیست و فقط نباید دارای ویژگی منحصر به فرد ضد آب بودن باشد. بنابراین ویژگی های دیگری نیز باید برای کفش های ضد آب وجود داشته باشند که بتوانند از پاهای کارگر محافظت کنند. شاید برایتان سوال پیش بیاید و بپرسید که: کارگر چه نیازی دارد تا از کفش مناسب استفاده کند؟ اگر می خواهید عملکرد کارگر شما افزایش یابد و جان او در امان باشد باید از کفش های مناسب استفاده کنید.

اگر کفش های ایمنی یا تجهیزات ایمنی مناسب نباشند قطعاً برای کارگر مشکلاتی ایجاد خواهد شد. به طور مثال کارگری را تصور کنید که کفش ایمنی مناسبی را تهیه نکرده و کفش دائماً پاهای او را اذیت میکند. این موضوع باعث می شود که عملکرد کارگر به شدت افت کند و نیروی او صرف مسائل دیگری به جز کار شود. بنابراین یک کفش ایمنی ضد آب باید بتواند ویژگی های متفاوتی مانند: محافظت از مچ پا و کشش لازم برای کارگر را فراهم کند. در صورتی که ویژگی های اخیر برای یک کفش وجود داشته باشد می توانید آن را تهیه کنید.

بهترین کفش ایمنی برای استفاده در تجهیزات ایمنی چه ویژگی هایی دارد؟

ویژگی های تجهیزات ایمنی باید جامع باشد. یعنی یک کفش ضد آب باید علاوه بر ویژگی کششی و مقاومتی آن، دارای ویژگی ضد الکتریکی نیز باشد. ویژگی و خاصیت ضد الکتریکی باعث میشود که هیچ خطر جانی متوجه جان کارگر نباشد. همچنین یکی از مهمترین ویژگی هایی که برای کارگر ها مهم است مربوط به جنس کفش می شود. یعنی کارگر ها متوجه شده اند که ویژگی تبلیغاتی ضد آب بودن کفش های ایمنی با آنچه که در میدان عمل از کفش ها دیده می شود متفاوت است. بر همین اساس کارگرها یکی از ویژگی های مهمی که در زمان خریدن کفش ضد آب بررسی می کنند جنس کفش است. کفش ضد آب در نظر آنها کفشی است که نه فقط آب را به داخل کفش وارد نکند؛ بلکه میزان رطوبت آب نیز نباید متوجه پاها شود.

بهترین کفش ایمنی ضد آب و عایق

میزان رطوبت کفش های ضد آب چه تاثیری بر کارگران دارد؟

تجهیزات ایمنی و کفش ضد آب باید مطابق نیازهای شما باشند. یعنی اگر در محیط کارگاهی مشغول به کار هستید که امکان آسیب رسیدن به مچ وجود دارد باید از بوت ها استفاده کنید. برخی از برندها همه ویژگی ‌های مورد نظر را دارند. این دسته از کفش ها کمترین میزان رطوبت را به پا منتقل می کنند و کف زیرین کفش دارای مقاومت خوبی است. همچنین آنها دارای یک نوع روکش ضد لغزندگی هستند که باعث می شود کارگر دچار سُرخوردگی در محیط آب نشود. در صورتی که کفش غیر استاندارد برای کارگرانی که در محیط آبی کار می کنند استفاده شود، آنها پس از مدتی دچار مشکل می شوند. اولین مشکلی که برای این دسته از کارگران به وجود می آید روماتیسم و پا درد های مکرر است.

  • تیم تحریریه
  • خرداد 10, 1402
  • 176 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
موقع ثبت سفارش نگران پولش نباش | در فروشگاه فرتاک در زمان ثبت سفارش نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای ندارید.همین الان امتحان کن!
+
بستن
مقایسه