کفش ایمنی بدون بند

یکی از ملزومات ایمنی در کار، داشتن کفش ایمنی مناسب در محل کار است. کفش‌های ایمنی به شکل ساق بلند یا همان پوتین ایمنی و کفش ساده ساق کوتاه، وجود دارند. کفش‌های‌ ایمنی و پوتین‌های ایمنی، در انواع زنانه و مردانه، بند دار و کفش ایمنی بدون بند موجود هستند. کفش ایمنی برای مشاغل گوناگون دارای انواع مختلف است. این کفش‌ها به صورت کفش طبی پرسنلی، کفش ساق دار مدل حفاری و دیگر انواع آن تولید میشوند. پر کاربرد‌ترین کفش ایمنی، مجهز به زره فولادی در قسمت پنجه کفش است. این کفش از آسیب دیدگی و قطع احتمالی انگشتان پا جلوگیری میکند.

پیشنهاد خرید محصول : کفش ایمنی برند ارک مدل اپنکا کشی کد 102

هنگامی که در حال خرید چکمه های ایمنی خود هستید، به یاد داشته باشید که همان جوراب هایی را بپوشید که در یک روز کاری معمولی می پوشید. این ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما فراموش کردن آن آسان است و پوشیدن جوراب های ضخیم یا نازک تر در روز بر تناسب اندام تأثیر می گذارد.

همچنین شایان ذکر است که پاهای شما در ابتدای روز در کوچکترین حالت خود قرار دارند. پس از هشت ساعت ایستادن روی آنها کمی متورم می شوند. به همین دلیل، بهترین زمان از روز برای خرید یا امتحان کردن کفش‌های جدید، زمانی است که در پایان روز، در بزرگ‌ترین زمان خود قرار دارند.

نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که چکمه های ایمنی اغلب با افزایش سایز گشاد نمی شوند. این به این معنی است که اگر عرض مشکلی است که با آن روبرو هستید، بهتر است به جای اندازه‌گیری، مارک دیگری را امتحان کنید.

کفش ایمنی پیتون

خرید کفش ایمنی بدون بند چرم پیتون ساتر؛ کلیک کنید

جنس رویه کفش ایمنی چرم پیتون: چرم طبیعی گاوی

جنس زیره:‌ دو رنگ و دو دانسیته با مواد pu محصول ترکیه با تزریق دو مرحله‌ای مستقیم

جنس سرپنجه: کامپوزیت مقاوم در برابر ۲۰۰ ژول ‌ضربه و دارای تائیدیه وزارت کار

آستر داخل: ابر آستری سوبله

کفی داخلی:‌ طبی با مواد PU سرد با روکش کتان ۱۰۰ درصد، ضد باکتری و قابل شستشو

سایزبندی: 47-38

مشخصات کفش ایمنی بدون بند

کفش ایمنی بدون بند یکی از انواع کفش ایمنی کار است که با توجه به نیاز افراد در محیط‌های گوناگون قابل استفاده است. این کفش عایق گرما، حرارت و سرما است و مانع از آتش گرفتن میشود. کفش‌های بدون بند به دلیل مواد به کار رفته در ساخت آنها، بسیار سبک و راحت هستند. به دلیل طراحی به کار رفته در این کفش‌ها، هیچ گونه ناراحتی هنگام تحرک سریع ایجاد نمیکند. پوشیدن و بیرون آوردن کفش از پا بسیار راحت است و از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است.

در ساخت زیره کفش ایمنی بدون بند از مواد مخصوص دو دانسیته و یا پلی اورتان استفاده میشود. زیره کفش سخت است و در برابر اشیا نوک تیز بسیار مقاوم است. زیره این کفش مانع از لغزش میشود و در محیط‌های صنعتی، برای داشتن ایمنی بالا بسیار کاربردی است. جنس استفاده شده در رویه کفش، اصولا از چرم اشبالت طبیعی است. چرم اشبالت یک نوع چرم گاوی است که انعطاف پذیری بالایی دارد. این نوع چرم ضد آب بوده و طول عمر و مقاومت بسیار بالایی دارد.

آستر استفاده شده درون کفش ایمنی بدون بند از پلی استر و پنبه ساخته میشود و بسیار راحت است. این آستر از موادی تشکیل شده که باعث بوی بد کفش نمیشود. این خاصیت آستری، باعث استاندارد و بهداشتی بودن کفش است. آستر این کفش‌ها باعث دوام و ماندگاری کفش میشود. اکثرا کفش‌های ایمنی بدون بند، کفی داخلی AVI دارند که دارای مقاومت در برابر مواد شیمیایی و اسیدی است. خاصیت دیگر این نوع کفی، ضد سایش و ضد برش بودن آن است.

دلیل محبوب بودن کفش‌های ایمنی

کفش بدون بند ایمنی به دلیل عدم نیاز به بستن بند و مشکلات ناشی از آن مورد توجه بسیاری از کارمندان قرار میگیرد. همچنین سبک تر بودن آن نسبت به مدل‌های بند دار کفش ایمنی و قیمت مناسب تر آن به محبوبیت این مدل کفش افزوده است. در برخی از مشاغل که نیاز به اقدام سریع وجود دارد، این نوع کفش، میزان عکس العمل سریع در کار را بالا میبرد. جنس چرم این کفش‌ها با توجه به دوام و ماندگاری که دارد، از لحاظ اقتصادی بسیار با صرفه است. کفش چرم برای محیط‌هایی که امکان برق گرفتگی دارد، کاربردی است.

انتخاب کفش ایمنی مناسب و مستحکم با قالب و جنس مناسب، در ایمنی و سلامت پا بسیار مهم است. کفش ایمنی باید به شکلی طراحی شده باشد که هنگام استفاده، مچ پا راحت باشد. ضخیم بودن کفش نباید مانع از راحتی در راه رفتن شود. با توجه به استفاده زیاد از کفش ایمنی در طول روز هنگام کار، اگر کفش تهویه مناسب نداشته باشد، باعث ایجاد قارچ و باکتری میشود.

علائم اختصاری روی کفش ایمنی

PU: نشان پلیمر پلی یورتان استفاده شده در زیره کفش است.

RR: نشان مقاومت کفش در مقابل سوراخ شدن است.

CP: نشان مقاومت کفش در برابر الکتریسیته است و در مقابل الکتریسیته ساکن رسانا است.

ED: نشان رسانا بودن کفش در برابر جریان الکتریسیته است.

نحوه پوشیدن کفش ایمنی بدون بند

پوشیدن کفش های ایمنی مناسب در محیط های کاری مانند سایت های ساختمانی، انبارها و آشپزخانه ها ضروری است. اگرچه آنها شما را ایمن نگه می دارند، اما پوشیدن آنها همیشه راحت ترین نیستند! در اینجا چند نکته مهم برای جلوگیری از آسیب دیدن چکمه های پنجه فولادی شما وجود دارد، از جمله پیدا کردن تناسب مناسب و نحوه پوشیدن آنها.

اگر هر روز چکمه های پنجه فولادی می پوشید، تقریباً اجتناب ناپذیر است که سطحی از درد پا را تجربه کنید. شایع ترین علل پا درد ناشی از پوشیدن چکمه های ایمنی عبارتند از تاول، میخچه و ناخن های زیر پا. در حالی که بسیاری از این موارد ممکن است بی اهمیت به نظر برسند، اما اگر کفش یا چکمه های ایمنی خود را تا ده ساعت در یک زمان بپوشید، می تواند بسیار ناراحت کننده باشد.

ما همچنین تکنیک‌های مفید زیادی پیدا کرده‌ایم، از جمله نحوه گشاد کردن چکمه‌های پنجه فولادی، نحوه جلوگیری از آسیب دیدن آنها و نحوه شکستن آنها.

چکمه های کار باید گشاد باشند یا تنگ؟

کفش های ایمنی برای پوشیدن نباید گشاد یا تنگ به نظر برسند. در عوض، آنها باید احساس آرامش و راحتی داشته باشند، با مقداری مقاومت اما شما نباید هیچ دردی احساس کنید.

پیدا کردن تناسب مناسب هنگام خرید کفش ایمنی جدید بسیار مهم است. حتماً هر دو کفش را امتحان کنید، زیرا پاهای شما اغلب اشکال و اندازه های متفاوتی دارند. قرار دادن آنها روی پاهای خود و کمی راه رفتن به شما این امکان را می دهد که نقاط درد را شناسایی کنید. اگر متوجه ساییدگی کفش ها یا چکمه ها شدید، یا هنگام درآوردن آنها قرمزی روی پاهای خود مشاهده کردید، ممکن است به سایز دیگری نیاز داشته باشید. انگشتان پای شما نباید انتهای چکمه های کاری شما را لمس کند، اما همچنین نباید فضای زیادی وجود داشته باشد. این می تواند منجر به ناراحتی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
موقع ثبت سفارش نگران پولش نباش | در فروشگاه فرتاک در زمان ثبت سفارش نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای ندارید.همین الان امتحان کن!
+
بستن
مقایسه