کدام دستکش ضد برش دیرتر پاره می شود

برای آنکه بتوانید بهترین و باکیفیت ترین دستکش ایمنی ضد برش را انتخاب کنید، باید بدانید که کدام دستکش ضد برش دیرتر پاره می شود. به عبارتی میتوان چنین ادعا کرد که مهمترین خصوصیت دستکش ایمنی ضد برش دیر تر پاره شده آن است. اگر بدانید کدام دستکش ضد برش دیرتر پاره می شود، به سمت محصول مورد نظرتان سوق داده میشوید.

در انتهای مقاله به معرفی نوع و قیمت دستکش های موجود در بازار می پردازیم.

همه آن چیزی که باید در مورد دستکش ایمنی ضد برش باکیفیت بدانید!

چنانچه به سلامت دستهای خود اهمیت میدهید حتما در مورد اینکه کدام دستکش ضد برش دیرتر پاره می شود تحقیق کنید. در ادامه اطلاعات مختصری در مورد اینکه کدام دستکش ضد برش دیرتر پاره می شود در اختیارتان قرار خواهیم داد.

آیا میدانید کدام دستکش ضد برش دیرتر پاره می شود؟

اگر میخواهید بدانید که کدام دستکش ضد برش دیرتر پاره می شود باید به فاکتورها و موارد بسیاری توجه کنید. البته در بین مواردی که کیفیت دستکش ضد برش را مشخص میکند، گزینه‌هایی وجود دارند که از بقیه مهم ترند. یکی از این گزینه‌های مهم جنس دستکش است. جنس دستکش مشخص میکند که آیا این دستکش مقاومت بالایی دارد و یا به راحتی با برخورد یک شی نوک تیز پاره میشود. علاوه بر جنس ساختار و نحوه طراحی دستکش ضد برش نیز بسیار مهم است. چنانچه ساختار ضد برش غیر استاندارد باشد به راحتی پاره شده و به دستها آسیب وارد میشود.

دستکش ایمنی ضد برش

جنس باکیفیتی داشته باشد

دستکش ایمنی ضد برش انواع مختلفی دارد. هر یک از انواع دستکش های ضد برش علاوه بر کاربرد مختلفی که دارند در جنس‌های متنوعی نیز تولید میشوند. به عبارتی برای کاربردهای مختلف، دستکش های ضد برش مختلفی در جنس های مختلف تهیه و عرضه میشود. جنس دستکش ایمنی ضد برش در بررسی کیفیت آن بسیار مهم است. اگر جنس دستکش ضد برش باکیفیت باشد مقاومت بیشتر و بهتری در برابر سوراخ شدن دارد.

با بررسی متریال هایی که با استفاده از آنها دستکش ایمنی ضد برش تولید میشود می توان حدس زد که کدام دستکش ضد برش دیرتر پاره می شود. برخی از متریال هایی که به کمک آنها دستکش ایمنی تولید میشود:

  • پلی استر:

پلی استر نوعی پارچه مصنوعی است. این پارچه بسیار با دوام است و به راحتی در برخورد با اشیای نوک تیز سوراخ نمیشود. علاوه بر این مقاومت خوبی در برابر سایش نیز دارد

  • نایلون:

نایلون جز الیاف های مصنوعی به شمار می‌آید که نام علمی آن پلی آمید است. نایلون خاصیت ضد برش و ضد سایش دارد

  • داینما:

داینما نوعی فیبر است که خاصیت پلیمری دارد. این متریال از جنس پلی اتیلن است و مقاومت بالایی دارد

اگر با خصوصیات این متریال ها آشنایی بیشتری داشته باشید خواهید دانست که چه دستکشی دیرتر پاره می شود. البته جنس دستکش ایمنی ضد برش را باید با توجه به حرفه و شرایط شغلی خود انتخاب کنید.

ساختار و طراحی آن استاندارد باشد

تنها جنس دستکش ایمنی ضد برش نمیتواند میزان مقاومت آن را تعیین کند. دستکش ضد برش علاوه بر جنس باکیفیت باید ساختار و طراحی مناسبی نیز داشته باشد. برای مثال فرض کنید دستکش ضد برشی باشد که قسمت رویی آن مقاوم تر از قسمت داخلی آن باشد. چنین محصولی قطعا نمیتواند از قسمت داخلی دستها و انگشتها محافظت کند، چرا که ساختار آن اشتباه است.

دستکشی که به عنوان دستکش ضد برش انتخاب میکنید باید طراحی استانداردی داشته باشد. به عبارتی از قسمتهای حیاتی دست و قسمت هایی که احتمال آسیب دیدن آنها بیشتر از سایر قسمتهای دست است محافظت کند.

دستکش ایمنی ضد برش در چه صنایعی کاربرد دارد؟

برای آنکه در حین کار از دست هایتان به خوبی محافظت کنید باید بدانید که کدام یک از دستکش های ضد برش دیرتر پاره می شوند. علاوه بر این باید دستکشی را انتخاب کنید که مناسب با شغل خودتان باشد. امروزه خرید دستکش ضد برش برای صنایع و مشاغل مختلفی امکان پذیر است.

دستکش ایمنی ضد برش در چنین صنایعی کاربرد بسیار بالایی دارد:

  • نجاری
  • کابینت سازی
  • برش کاری
  • جوشکاری
  • آهنگری
  • تراشکاری
  • کار با شیشه
دستکش ایمنی

دستکش ضد برش کولار مکسی فلکس کات؛ کلیک کیند

دستکش ضد برش کولار نسخه پیشرفته تر از دستکش مکسی فلکس کات است.

استفاده از الیاف مرغوب کلار در دستکش، مقاومت برشی و مقاومت در برابر حرارت آن افزایش یافته.

دستکش ضد برش کولار عاری از هرگونه مواد سمی و مطابق با استاندارد REACH اروپا است که باعث شده دستکش از بروز حساسیت های پوستی جلوگیری کند. همچنین برای بهداشت بیشتر آن را قبل از بسته بندی شستشو می دهند.

جنس نخ مورد استفاده در دستکش کولار، Kevalar است و جنس روکش آن از مایکروفوم نیتریل. بافت آن نیز با الیاف مهندسی شده کولار صورت گرفته است. این محصول با صفحه های لمسی سازگاری لازم را دارد.

دستکش PVC

دستکش خالدار PVC نخ پلی استر؛ کلیک کنید

دستکش خالدار PVC، از دستکش هایی است که چنگش بسیار خوبی دارد و نسبت به رقبای خود کارایی مطلوبی را ارائه می دهد.

جنس روکش این محصول PVC به رنگ مشکی است.

پارچه استفاده شده در دستکش، از کتان/ پلی استر تهیه شده.

تراکم بافت دستکش 10/13 G می باشد و بافت آن به صورت Regular تهیه شده است.

ضخامت این دستکش 1.00/1.50 میلی متر است.

دستکش خالدار PVC در سایز XL قابل عرضه است و وزن آن 35/45 می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
موقع ثبت سفارش نگران پولش نباش | در فروشگاه فرتاک در زمان ثبت سفارش نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای ندارید.همین الان امتحان کن!
+
بستن
مقایسه