لباس کار یکسره ضد پارگی

پوشیدن لباس کار اهمیت بسیاری در حفاظت از بدنتان دارد. من جمله اگر از لباس کار یکسره ضد پارگی استفاده کنید. بهره‌مندی از لباس کار مزایای بسیاری برای شخصی دارد که به صورت مداوم از آن استفاده میکند. امروزه در هر شغلی که مشغول به کار باشید میتوانید اقدام به خرید لباس کار یکسره کنید.

در ادامه همین بحث قرار است به بررسی مزایا و ویژگی‌های آن بپردازیم.

میزان استفاده کارگران از تجهیزات حفاظت فردی

لباس کار یکسره ضد پارگی چیست؟

عبارت است از البسه‌ای که در محیط‌های کاری به جهت حفاظت از بدن و به منظور ایجاد راحتی در انجام عملیات‌‎های مختلف پوشیده میشود. لباس کار انواع مختلفی دارد و میتوان در جنس‌ها و رنگ‌های متنوع آنها را تهیه نمود. در بین لباس کار های یکسره نوعی از آن وجود دارد که به لباس کار سرهمی ضد پارگی معروف است. همانطور که از نامش پیداست این لباس خاصیت ضد پارگی دارد.

ضد پارگی بودن لباس کار چه مزایایی برای شخصی دارد که از آن استفاده میکند؟ با بررسی بیشتر و دقیق‌تر لباس کار سرهمی در بندهای بعدی خودتان به مزایای لباس کار آن پی خواهید برد.

شما بگویید:

لباس کار یکسره ضد پارگی چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

نقش طراحی در افزایش کارایی لوازم حفاظت فردی

لباس کار یکسره ضد پارگی چرا ضد پارگی است؟

با تنوعی که در مشاغل وجود دارد، طبیعی است که محیط‌های کاری مختلفی نیز وجود داشته باشد. در برخی از این محیط‌های کاری استفاده لباس کار یکسره بسیار مهم است. چرا که شخص دائما در محیطی قرار دارد که هر آن ممکن است لباس کار در معرض پارگی باشد. پاره شدن لباس کار نه تنها به خود لباس صدمه میزند، بلکه در مواردی ممکن است به شخصی که آن را پوشیده است نیز صدمه وارد کند. برای مثال شی و اشیای تیزی را تصور کنید که لباس کار را پاره میکند و به اندامهای شخص نیز صدمه میزند. با تصور چنین مواردی میتوان حدس زد که لباس کار سرهمی چرا ضد پارگی است.

چه فاکتورهایی باعث میشود تا لباسکار یکسره ضد پارگی باشد؟

نحوه دوخت لباس کار سرهمی

نحوه دوخت لباس کار یکسره ضد پارگی با لباس‌های دیگر متفاوت است. دوخت لباس کار باید به نحوی باشد که در برخورد با اشیای تیز و در شرایط مختلف به راحتی پاره نشود. در دوخت لباس کار سرهمی معمولا از نخ‌های مقاوم و ضخیم استفاده میشود. استفاده از نخ های ضخیم اهمیت بسیاری در ضد پارگی بودن لباس کار یکسره دارد.

در دوخت لباس کار یکسره باید به تعداد برش‌های آن توجه شود. تعداد برش‌های لباس کار سرهمی ضد پارگی نباید زیاد باشد و حدالامکان جمع و جور باشد. برش های بیش از حد ضریب کارآمدی لباس کار را میکاهد.

عمر مفید لباس کار چقدر است

جنس لباس کار سرهمی

مهمترین فاکتور مورد بحث جنس است. پارچه‌ای که برای دوخت لباس کار مورد استفاده قرار میگیرد باید جز مقاوم‌ترین پارچه هایی باشد که میتوان از آن لباس کار تهیه کرد. البته منظور از پارچه مقاوم، پارچه‌های خشک و ضخیم نیست! چرا که در حین کار پوشیدن لباسی که از پارچه‌های ضخیم و خشک تهیه شده باشد احساس ناراحتی در شخص ایجاد میکند و آزادی عمل او را کاهش میدهد.

استفاده از پارچه‌های مقاوم، انعطاف پذیر و طبیعی برای دوخت لباس کار یکسره جهت جلوگیری از پارگی سریع بسیار مناسب است.

مزایای لباس کار ضد پارگی

تهیه لباس کار یکسره مزایای بسیاری دارد. مهمترین مزیتی که در استفاده از لباس کار وجود دارد عدم پرداخت هزینه‌های مجدد برای خرید لباس کار جدید است. لباس کار ضد پارگی جز باکیفیت‌ترین و محبوب‌ترین لباس کار ها در بین افراد اهل فن است.

لباس کار یکسره نه تنها مقاوم و باکیفیت است، بلکه از بدنتان نیز به خوبی محافظت میکند. آسیب های احتمالی که در محیط‌های کاری به بدن وارد میشود میتواند بسیار مهلک باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
موقع ثبت سفارش نگران پولش نباش | در فروشگاه فرتاک در زمان ثبت سفارش نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای ندارید.همین الان امتحان کن!
+
بستن
مقایسه