روش های تشخیص کفش ایمنی اصل از تقلبی

هنگام خرید کفش ایمنی توجه به استاندارد های آن از اهمیت به سزایی برخوردار است. برای مقایسه این استانداردها باید با روش های تشخیص کفش ایمنی اصل از تقلبی بیشتر آشنا شویم. کارگرانی که در محیط های کاری پر خطر فعالیت می کنند می بایست از کفش ایمنی مناسب استفاده کنند. کفش ایمنی یکی از مهم ترین ملزوماتی می باشد که از وارد شدن آسیب به پای کارگران جلوگیری می کند. هنگام خرید یک کفش ایمنی مناسب برای محل کار، سلامت پاهای ما تنها چیزی است که در اولویت بسیار بالایی قرار دارد. در این مقاله قصد داریم تا شما را با روش های تشخیص کفش ایمنی اصل از تقلبی بیشتر آشنا کنیم.

روش های تشخیص کفش ایمنی اصل از تقلبی کدامند؟

رعایت اصول و استاندارد های جهانی در طراحی و ساخت کفش ایمنی از اهمیت به سزایی برخوردار است. بنابراین، آشنایی با روش های تشخیص کفش ایمنی اصل از تقلبی به ما کمک می کند تا بتوانیم یک کفش ایمنی مناسب خریداری کنیم. مشاغل زیادی وجود دارند که پوشیدن کفش ایمنی در آن ها به منظور حفاظت از پاها و انگشتان پا الزامی است. کفش های ایمنی در مدل، رنگ و سایز های مختلفی طراحی و وارد بازار می شوند. ساختار کفش های ایمنی بسیار منحصر به فرد بوده و می تواند در مقابل حرارت، فشار، رطوبت و ضربه به خوبی از پا محافظت کند. باید هنگام خرید کفش ایمنی، شغل و حرفه خود را در نظر گرفته و سپس نسبت به خرید اقدام نمایید. کفش ایمنی علاوه بر مراقبت از پا و انگشتان پا در مقابل آسیب های احتمالی می تواند از خستگی پا جلوگیری کرده و انجام فعالیت های روزمره را نیز راحت تر سازد.

تاکید ویژه بر استفاده از کفش ایمنی اصل در محیط های کاری

و حالا روش های تشخیص کفش ایمنی اصل از تقلبی را با یکدیگر می شماریم:

دقت داشته باشید که بر روی جعبه کفش، مشخصات تولید کننده و لوگوی آن باید درج شده باشد. شماره اختصاصی کفش، تصویر کفش، مدل، رنگ و سایز کفش باید بر روی جعبه درج شده باشد. هنگام خرید به این نکته توجه داشته باشید که اکثر شرکت های تولید کننده کفش ایمنی، لوگوی خود را بر روی زیره کفش درج می نمایند.

زبانه کفش یکی از بهترین روش های تشخیص کفش ایمنی اصل از تقلبی محسوب می شود. دقت داشته باشید که برچسب مشخصات بر روی جعبه کفش باید مطابق با برچسب مشخصات زبانه کفش باشد. هنگام خرید کفش ایمنی حتما به کیفیت دوخت آن توجه کنید. شرکت های تولید کننده که کفش های ایمنی با کیفیتی تولید می کنند، دقت بالایی را در کیفیت دوخت خود به کار می گیرند. توصیه ما به شما این است که برای خرید کفش ایمنی اصل حتما به یک مرکز خرید و یا فروشگاه معتبر مراجعه نمایید.

خرید کفش ایمنی تقلبی چه عوارضی را به همراه خواهد داشت؟

از قدیم گفته اند که پا قلب دوم انسان است. بنابراین انتخاب یک کفش مناسب و استاندارد به سلامت این عضو بسیار مهم از بدن کمک خواهد کرد. کارگرانی که در محیط های پر خطر فعالیت می کنند باید به استفاده از کفش ایمنی بسیار اهمیت دهند. استفاده از کفش ایمنی از بروز آسیب های جدی مانند شکستگی استخوان جلوگیری خواهد کرد. در این مقاله به بررسی روش های تشخیص کفش ایمنی اصل از تقلبی پرداختیم. یکی از دلایلی که ما بر استفاده از کفش ایمنی اصل تاکید می کنیم این است که صرف نظر از بحث ایمنی پا در محل کار، یک کفش ایمنی اصل از ایجاد باکتری و بوی نامطبوع در پاها جلوگیری خواهد کرد.

  • تیم تحریریه
  • فروردین 26, 1402
  • 213 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
موقع ثبت سفارش نگران پولش نباش | در فروشگاه فرتاک در زمان ثبت سفارش نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای ندارید.همین الان امتحان کن!
+
بستن
مقایسه