خرید کفش ایمنی مهندسی

خرید کفش ایمنی مهندسی برای مهندسان در مشاغل مختلف یک ضرورت است. یک جفت کفش ایمنی جزء تجهیزات محافظ شخصی (PPE) برای محافظت از پا در محل کار است. این نوع کفش از آسیب دیدگی پا به دلیل سطح لغزنده، افتادن یا غلتش اجسام سنگین، لبه های سوراخ کننده تیز، نقاط تیز، ماشین های چرخشی، اجسام داغ، حلقه های طناب تحت کشش، پارگی، برق، مواد شیمیایی یا حتی آب و هوای بد و غیره جلوگیری می کند. ایمنی شغلی، ایجاب می کند کارفرمایان اطمینان حاصل کنند که کارکنان شان هنگام کار در مناطقی که خطر آسیب دیدگی پا وجود دارد از کفش های محافظ استفاده کنند.

کفش ایمنی برای مهندسان

کفشهای ایمنی در سبک های مختلف، رسمی و غیررسمی تولید می شوند. کفش ایمنی مهندسی یکی از انواع آن است که برای مهندسین در مشاغل مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. مهندسان برای ایمنی خود به کفش های کار قابل اعتماد و بادوام نیاز دارند. کفش های ایمنی سنتی دارای پنجه های فولادی هستند، اما می توانند از مواد کامپوزیتی مانند ترموپلاستیک و آلومینیوم نیز ساخته شوند. برای انتخاب نوع کفش ایمنی مناسب برای مهندسان و کارگران باید ملاحظات زیر در نظر گرفته شود:

  • محیط کار و خطرات مرتبط
  • جنس تشکیل دهنده کفش ایمنی مهندسی و میزان مقاومت آن در برابر خطرات مختلف
  • مقاومت در برابر آب، گرما و سرما
  • مقاومت الکتریکی
  • مقاومت در برابر سوراخ و برش

اهمیت خرید کفش ایمنی مهندسی

اگر مهندس یا معمار هستید و به خرید کفش ایمنی مهندسی با ظاهری کلاسیک، زیبا یا مدرن نیاز دارید، توصیه می کنیم به خواندن این مقاله ادامه دهید. در این مقاله به سوالات متداول در مورد کفش ایمنی برای مهندسان پاسخ خواهیم داد تا بتوانید محصولی مناسب با نیاز های شغلی خود را بیابید. سوالی که ممکن است از خود بپرسید این است که در چه مواردی باید از کفش ایمنی مهندسی استفاده کرد؟

به عنوان یک قاعده، مهندسان و معماران باید هر بار که از یک کارگاه ساخت و ساز یا کشتی سازی بازدید می کنند، کفش ایمنی و سایر تجهیزات حفاظتی بپوشند، درست مانند سایر کارگران. در واقع، در یک کارگاه ساختمانی، حتی اگر به عنوان یک مهندس هیچ فعالیتی را مستقیماً انجام ندهید، خطر آسیب وارد شدن به پا وجود دارد. به عنوان مثال ممکن است بلغزید یا در معرض سوختن ناشی از مواد مذاب یا مواد شیمیایی قرار بگیرید، ا کفش‌ های ایمنی از این اتفاق جلوگیری می کنند.

اهمیت خرید کفش ایمنی مهندسی

کفش های ایمنی مهندسین با چه استاندارد هایی مطابقت دارد؟

در خرید کفش ایمنی مهندسی درست مانند تمام کفش های ایمنی معمولی باید استاندارد هایی در نظر گرفته شود. از جمله ویژگی های فنی کفش ایمنی برای مهندسان می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • طراحی کلاسیک، بنابراین می توان آن ها را با کت و شلوار نیز پوشید
  • رنگ های کلاسیک: مشکی یا قهوه ای
  • کفی صاف، (کم تا بدون شیار)
  • اغلب، به دلایل سبک بودن، کلاهک پا از فولاد یا آلومینیوم ساخته می شود، اما سر کفش از مواد غیر فلزی مانند کامپوزیت یا الیاف شیشه ساخته می شود.
  • کفش ایمنی مهندسی هر روز سبک تر و انعطاف پذیرتر می شوند
  • اغلب این نوع از چرم با کیفیت بالا و کامل ساخته می شود
  • کفی های این نوع کفش ایمنی اغلب از PU تک چگالی ساخته می شوند، اما جنس کفی از مواد دیگری مانند PU/PU نیز وجود دارد.

اغلب این نوع کفش ایمنی به کفی های میانی ضد سوراخ مجهز نیستند، اما اگر از کارگاه های ساخت و ساز یا کشتی سازی بازدید می کنید، اکیداً توصیه می کنیم مدلی را انتخاب کنید که به این کفی ها تجهیز شده باشند. در بازار انواع کفش های ایمنی SD و یا EH وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
موقع ثبت سفارش نگران پولش نباش | در فروشگاه فرتاک در زمان ثبت سفارش نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای ندارید.همین الان امتحان کن!
+
بستن
مقایسه