بهترین مارک کفش کار و کفش ایمنی طبی و راحت

آیا بهترین مارک کفش کار و کفش ایمنی طبی و راحت را می‌شناسید؟! یکی از مهمترین تجهیزات برای فعالیت‌های مختلف کاری (که با سختی و دشواری مواجه هستند)، مانند: جوشکاری، کار در معدن، ساختمان سازی و غیره، انتخاب کفش کار مناسب و ایمن می‌باشد. کفش‌های ایمنی باید در کنار برخورداری از کیفیت بسیار بالا و ایمنی منحصر به فرد، از راحتی و آرامش بالایی نیز برخوردار باشند. در صورتی می‌توانید سلامت پاهای خود را تضمین کنید که از کفش مناسب با کفی راحت بهره برداری نمایید. در بسیاری از کفش‌های ایمنی، شاهد استفاده از مواد فلزی و یا فولادی در قسمت جلویی کفش خواهیم بود. این موضوع به سبب جلوگیری از آسیب دیدگی انگشتان پا به جهت سقوط اجسام سنگین، می‌باشد.

 همچنین زیره بسیاری از کفش‌های ایمنی از پلی اورتان تهیه شده که مقاومت بسیار بالایی در برابر سایش و فرسایش را در بر دارند. با توجه به اهمیت استفاده از کفش ایمنی در محیط کار، بسیاری از برندها، اقدام به تولید تجهیزات مناسب و مرغوب در زمینه نموده‌اند. از این رو انتخاب بهترین آنها، کار دشوار و پیچیده‌ای خواهد بود.

بهره برداری از برترین مارک کفش کار و کفش ایمنی طبی و راحت

  • دو نمونه از کفش های راحت جهت برسی قیمت و خرید:
ساتر آبی

کفش ایمنی برند ساتر مدل مهندسی نیو استایل آبی/کلیک کنید

رویه کفش ایمنی برند ساتر مدل مهندسی نیو استایل آبی، ظاهری مدرن و شیک دارد که از جنس DTY گرید AA می باشد. همچنین رویه مقاوم این کفش باعث شده تا به شدت مقاوم و مناسب کار سنگین باشد.
کفش ایمنی برند ساتر مدل مهندسی نیو استایل آبی، عدد گسیختگی برابر با 300cm²/kgf و سری مهندسی آن مقاومت خمشی برابر با 7500 دور دارد.
مشخصات PH=4 و اکسید کروم (2.53) ،در این کفش کاملا مطابق با استاندارد های رویه کفش های ایمنی می باشد.

کفش ایمنی ولف

کفش ایمنی مدل ولف ساتر فیلی/خاکی/ کلیک کنید

جنس رویه کفش ایمنی مدل ولف از چرم جیر طبیعی گاوی با کیفیت می باشد.

زیره این محصول دو رنگ و دو دانسیته می باشد. جنس آن نیز از مواد pu محصول ترکیه می باشد و با تزریق دو مرحله ای مستقیم ساخته شده است.

سرپنجه کفش فولاد استاندارد مقاوم است که در برابر 200 ژول ضربه محافظت می کند. این سرپنجه دارای تاییدیه وزارت کار می باشد.

 انتخاب بهترین مارک کفش کار و کفش ایمنی طبی و راحت خارجی یا ایرانی:

 شاید این سوال برای شما پیش آید که: (انتخاب بهترین مارک کفش کار و کفش ایمنی طبی و راحت از برندهای ایرانی دشوار است یا از برندهای خارجی؟!) همانطور که ذکر شد، برندهای بسیار زیادی اعم از برندهای داخلی و خارجی، اقدام به طراحی و تولید کفش‌های ایمنی نموده‌اند. بسیاری از افراد به دلایل مختلف، اقدام به انتخاب کفش‌های ایمنی ایرانی می‌نمایند. در مقابل، برخی از افراد بهره برداری از کفش‌های ایمنی خارجی را ترجیح می‌دهند. از انواع بهترین مارک‌های کفش کار، می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

بهترین برندهای تولید کننده‌ی کفش ایمنی ایرانی:

همانطور که ذکر شد، بسیاری از برندهای داخلی به عنوان برترین مارک کفش کار و کفش ایمنی طبی و راحت شناخته شده‌اند. این برندها با بهره برداری از بهترین متریال‌های تولیدی و همچنین توجه به سلامت پاها، بهترین کفش‌های کار را تولید کرده‌اند. از جمله برندهای بسیار معروف و نامی در زمینه‌ی تولید این نوع از کفش‌ها، می‌توان به:

  • کفش ملی
  • کفش ایمنی کاوه
  • کفش ایمنی نگهبان
  • کفش ایمنی ارک
  • کفش ایمنی پای افزار

و بسیاری از موارد دیگر اشاره نمود. این برندهای تولید کننده با بهره برداری از دانش روز دنیا در زمینه‌ی تولید کفش ایمنی طبی و راحت، گام‌های هدفمند و بزرگی را برداشته‌اند. این کفش‌ها پس از انجام بررسی‌های مهم و همچنین پس از دستیابی به نتایج بسیار دقیق، به بازارهای رقابتی عرضه شده‌اند. اهمیت بهره برداری از آنها تا جایی است که این کفش‌های مرغوب، محبوبیت قابل توجهی در بازارهای خارجی را از آن خود نموده‌اند. لازم به ذکر است که از دیگر دلایل محبوبیت آنها، برخورداری از قیمت مناسب‌تر، نسبت به کالاهای خارجی، است.

کیفیت در بهترین کفش ایمنی

بهترین مارک کفش کار و کفش ایمنی طبی و راحت از برندهای خارجی:

در بین انواع بهترین مارک کفش کار و کفش ایمنی طبی و راحت، می‌توان به بسیاری از برندهای خارجی نیز اشاره نمود. برندهای خارجی بسیار زیادی از دیرباز تاکنون در زمینه‌ی تولید این کفش‌های ایمنی فعال بوده‌اند. این برندها با بهره برداری از مواد اولیه درجه یک و همچنین استفاده از دستور العمل‌های خارق العاده، کفش‌های با کیفیتی را تولید نموده‌اند. از جمله این برندهای نامی و معتبر، عبارتند از:

  • کفش‌های ایمنی کاترپیلار
  • کفش ایمنی ردوینگ
  • کفش ایمنی التن
  • کفش ایمنی یووکس
  • کفش‌های ایمنی سیفتی جاگر

و بسیاری از موارد دیگر. این برندهای معتبر با تکیه به فناوری‌های روز دنیا، اقدام به طراحی و تولید بهترین کفش ایمنی طبی و راحت، نموده‌اند. این نوع از کفش‌ها به جهت برخورداری از کفی بسیار مرغوب، راحتی را برای مصرف کننده به همراه دارند. همچنین این کفش‌ها از زیره بسیار مقاومی برخوردار هستند که افزایش کاربری آنها را به همراه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
موقع ثبت سفارش نگران پولش نباش | در فروشگاه فرتاک در زمان ثبت سفارش نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای ندارید.همین الان امتحان کن!
+
بستن
مقایسه