اهمیت استفاده از کفش ایمنی چقدر است ؟

برای اینکه بدانید اهمیت استفاده از کفش ایمنی چقدر است، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید. اینکه در زندگی روزمره از چه نوع کفشی باید استفاده شود، انتخاب ها و نظرات مختلفی وجود دارد. اما هنگام انتخاب کفش ایمنی مناسب در مورد اینکه چه سبکی را انتخاب کنید ممکن است بسیار سردرگم شوید زیرا این نوع کفش ها به طور مستقیم با سلامتی شما در ارتباط هستند. پس اجازه دهید به شما در انتخاب سبک مناسب و نوع مناسب کفش ایمنی کمک کنیم. این نوع کفش ها باید دارای استاندارد های خاصی باشند تا شما را در برابر خطرات مختلف محیط کار محفوظ نگه دارند.

اهمیت کفش های ایمنی

برای اینکه بدانیم اهمیت استفاده از کفش ایمنی چقدر است باید کاربرد آن را بشناسیم. کفش های ایمنی با دوام، دارای پنجه های محافظ تقویت شده هستند که از شما در محل کارتان محافظت می کنند. محل کار شما می تواند کارخانه ها، پروژه های ساختمانی، فرودگاه ها، نیروگاه های هسته ای و غیره باشد. این نوع کفش ها ضمن ارائه تمامی ویژگی های ایمنی کفش های سنتی فولادی، کفش های غیر فلزی و کفش های چرمی بر اساس استاندارد های خاصی طراحی می شوند. بیشتر کفش‌ های ایمنی دارای یک صفحه کفی مناسب هستند تا از پاهای شما در برابر سوراخ‌ شدن از طریق اجسام تیز محافظت کنند و برای ایمنی مطلوب کاربر طراحی شده‌اند.

انواع مختلف کفش ایمنی

حال که دانستید اهمیت استفاده از کفش ایمنی چقدر است ، بهتر است با انواع این کفش ها آشنا شوید.

  • کفش های متا تارسال : این کفش ها محافظت کاملی را ارائه می دهند و برای جلوگیری یا کاهش صدمات پا طراحی شده اند. این کفش ها یک لایه محافظ اضافی برای تامین حداکثر ایمنی ایجاد می کنند.
  • کفش‌ های مقاوم در برابر لغزش : این کفش‌ ها به گونه‌ ای طراحی شده‌اند که مقاومت بهتری را در برابر لغزش ایجاد می کنند. آج در هم قفل شده‌ این نوع کفش ایمنی آب را به داخل کفش راه نمی دهد.
  • چکمه های THINSULATE : این کفش های ایمنی با پنجه های محافظ تقویت شده، که با یک ماده عایق از پاها محافظت می کند. پاها را گرم نگه می دارد و بسیار سبک وزن است.
  • کفش ‌های فلزی INSHEP : هنگام کار در صنایع یا مشاغل خطرناک، این کفش ایمنی به گونه‌ای طراحی شده‌ است که از پا در برابر افتادن یا له شدن محافظت می کند. این کفش ها با محافظ های فلزی و کلاهک های پنجه ای تقویت شده اند که محافظت کاملی از پاها ایجاد می کنند.
  • ·         کفش‌ های سرپنجه فولادی : کفش‌ های سرپنجه فولادی بسیار محبوب هستند. این کفش دارای یک تقویت کننده محافظ در پنجه پا است که از پا، در برابر افتادن اجسام محافظت می کند.
انواع مختلف کفش ایمنی

کفش های ایمنی چگونه به شما کمک می کنند؟

کفش‌ ایمنی محافظ، مجهز به زیره‌ های مقاوم در برابر لغزش هستند و در محیط‌ های کاری خطرناک از پا به طور کامل محافظت می‌کنند. بیشتر در کارگاه های ساختمانی افراد با اشیایی که از بالا سقوط می کنند مورد اصابت قرار می گیرند، این کفش ها به محافظت از انگشتان پا کمک می کنند. کفی کفش از مواد سنگین ساخته شده است که پوششی محافظ برای پاها ایجاد می کند. همچنین کفش های ایمنی به حفاظت از زانو نیز کمک می کنند.

طرح های مختلف کفش ایمنی چیست؟

کفش‌ ایمنی توسط شرکت‌ های مختلف برای راحتی شما تولید می‌شوند و در طول سال ‌ها به گونه‌ای اصلاح شده‌ اند که مناسب کاربران باشد. یک نکته خوب در مورد طراحی این کفش ها این است که بیشتر آن ها از چرم ساخته شده اند و از نظر ظاهری بسیار شیک به نظر می رسند، اما شما می توانید از بین برند های مختلف، مطابق با نیاز های خود و با توجه به محل کار خود کفش مناسب را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
موقع ثبت سفارش نگران پولش نباش | در فروشگاه فرتاک در زمان ثبت سفارش نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای ندارید.همین الان امتحان کن!
+
بستن
مقایسه