مقاوم ترین کفش ایمنی داخلی

مقاوم ترین کفش ایمنی داخلی از نظر افراد مختلف متفاوت است. چرا که اشخاص در مشاغل مختلف با توجه به حرفه خود اقدام به خرید کفش ایمنی میکنند. از این رو با توجه به حرفه‌های مختلف نظر افراد در مورد مقاوم ترین کفش ایمنی داخلی متفاوت خواهد بود. در ادامه به بررسی انواع کفش های ایمنی داخلی و ویژگیهای آنها میپردازیم. سپس میتوانید با توجه به ویژگیهای آنها بهترین کفش را برای محیط کاری انتخاب کنید.

برند های کفش ایمنی ایرانی

در بین برندهای کفش ایمنی ایرانی موارد بسیاری وجود دارند که میتوان به عنوان مقاوم ترین کفش ایمنی داخلی از آنها یاد کرد. شناخت برند کفشهای ایمنی ایرانی در انتخاب بهترین محصول برای محیط کاری اهمیت بسیاری دارد. امروزه کفشهای ایمنی تولید داخل از کیفیت قابل توجهی برخوردار هستند.

کفش ایمنی ایرانی

کفش ایمنی ارک

از سری کفشهای ایمنی تولید داخل مربوط به برند ارک است. برای شناخت بهتر کیفیت این برند به بررسی کفش ایمنی ارک مدل نووا 419 میپردازیم.

کفش ایمنی برند ارک از مقاوم ترین کفش ایمنی داخلی است. این کفش کمتر از 1،5 کیلوگرم وزن دارد و جزو کفشهای ایمنی سبک وزن به شمار می‌آید. این کفش در برابر اسید و مواد قلیایی مقاومت قابل توجهی دارد و به راحتی در چنین موادی حل نمیشود. علاوه بر این در محیط‌های روغنی و یا سطوحی که لغزنده هستند سُر نمیخورد. از این کفش میتوان در مشاغلی مانند جوشکاری و معماری استفاده کرد.

کفش ایمنی سهند

اگر به دنبال مقاوم ترین کفش ایمنی داخلی هستید، به بررسی کفش ایمنی سهند نیز بپردازید. در ادامه به بررسی کفش ایمنی سهند مدل رویال میپردازیم. سایر مدلهای کفش ایمنی سهند نیز مانند مدل رویال با کیفیت هستند و کارایی بالایی دارند.

کفش ایمنی سهند مدل رویال تنها یک کیلوگرم وزن دارد. از این کفش میتوان در مشاغل مختلف و  محیط‌های شغلی گوناگون استفاده کرد. جنس زیره این کفش پی یو است و بدنه آن از چرم مصنوعی تهیه شده است. این کفش با وجود اینکه به سرپنجه فولادی مجهز است، بسیار سبک است.

در مسیر یافتن مقاوم ترین کفش ایمنی داخلی به بررسی مشخصات کفش ایمنی کاوه نیز توجه کنید. مشخصات زیر مربوط به کفش ایمنی کاوه مدل 204 است.

کفش ایمنی کفش کاوه

وزن کفش ایمنی کاوه مدل 204 به یک کیلوگرم میرسد. این محصول برای اشخاصی که در پی کفشهای ایمنی سبک وزن هستند بسیار توصیه میشود. کفش ایمنی کاوه مدل 204 در سطوح لغزنده و روغنی نمیلغزد و شرایط ایمنی را برای فرد فراهم میکند. این کفشها ساق‌های بلند دارند، از این رو میتوان در مورد حفاظت از ساق پاها به این مدل از کفشهای ایمنی برند کاوه اطمینان کرد. افراد مختلف در مشاغل مختلف قادر به استفاده از کفش ایمنی کاوه مدل 204 هستند.

کفش ایمنی الوند

کفش ایمنی الوند را میتوان به عنوان کفش ایمنی مقاوم یاد کرد. مشخصاتی که در ادامه مطرح میشود در حیث بررسی ویژگیهای کفش ایمنی الوند مدل S110 است.

کفش ایمنی الوند مدل S110 نسبت به سایر کفشهای ایمنی ایرانی وزن کمتری دارد. این کفش در عین حال که بسیار مقاوم است، تنها 800 کیلوگرم وزن دارد. این کفش نه تنها ایمنی را برای فرد فراهم میکند بلکه باعث ایجاد شرایط راحت در محیط‌های کاری نیز میشود. کفش ایمنی الوند مدل S110 دارای سرپنجه فولادی است. این قسمت از کفش برای محافظت از سرپنجه پاها اهمیت بسیاری دارد. جنس زیره این کفش پی یو بوده و جنس رویه آن از چرم مصنوعی است. کفش ایمنی الوند مدل S110 دارای آستر 3 لایه نیز میباشد.

نکاتی در مورد خرید کفش ایمنی ایرانی به هنگام خرید کفش ایمنی ایرانی در پی مقاوم ترین کفش ایمنی داخلی نباشید! شما باید در پی خرید کفشی باشید که بیشترین تطابق را با محیط کاری و شرایطی شغلی شما دارد. چرا که ممکن است حتی مقاوم ترین کفش های ایمنی نیز با شرایط شغلی شما سازگار نباشد.رعایت این اصل شما را به خرید کفش ایمنی ایرانی و با کیفیت سوق خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
موقع ثبت سفارش نگران پولش نباش | در فروشگاه فرتاک در زمان ثبت سفارش نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای ندارید.همین الان امتحان کن!
+
بستن
مقایسه