خرید بهترین انواع عینک ایمنی با قیمت عالی

عینک ایمنی یکی از انواع تجهیزات ایمنی است که می تواند محافظت خوبی برای چشم ها داشته باشد. اگرچه عینک ایمنی فقط در بعضی از مشاغل به طور جدی استفاده می شود؛ اما تمام مشاغل پر خطر باید از آنها استفاده کنند. یعنی تمام مشاغلی که امکان آسیب رسیدن به چشم در آنها وجود دارد باید از عینک استفاده کنند. همچنین جنبه دیگر الزام استفاده از عینک ایمنی مربوط به آیین نامه ها و الزامات قانونی می شود. پس در این صورت برای استفاده از تجهیزات ایمنی و عینک محافظتی، نیازی نیست که حتما از اره های بُرشی استفاده کنید. انواع مختلفی از عینک های ایمنی وجود دارند که هرکدام متناسب با یک نوع محیط کارگاهی طراحی شده اند. در این مقاله خرید بهترین انواع عینک ایمنی با قیمت عالی معرفی می کنیم.

آیا احساس امنیت با استفاده از تجهیزات ایمنی و عینک محافظتی امکان پذیر است؟

استفاده از تجهیزات ایمنی فقط به جهت رعایت الزامات قوانین کاری نیست. بلکه استفاده از ابزارهای ایمنی مانند عینک باعث میشود که علاوه بر داشتن احساس امنیت از عملکرد بهتری برخوردار شوید. به طور مثال کارگری که در معادن مختلف کار می کند نیاز دارد تا از عینک های دوجداره استفاده کند. این نوع عینک به کارگران کمک می کند تا علاوه بر حفظ سلامتی چشم خود بتوانند مسیر حفاری را بهتر ببینند. پس در این صورت باید بدانید یافتن عینک مورد نظر باید بر اساس نوع محیط کاری و شرایطی باشد که در آن، کار را انجام می دهید. انواع مختلفی از عینک ها وجود دارند که هر کدام شرایط و ویژگی های متفاوتی دارند که با توجه به مشاغل تعیین می شوند.

امکان دارد بعضی از برندهای تجاری تجهیزات ایمنی برخی از استاندارد های ایمنی را رعایت نکنند. بر همین اساس زیبایی عینک نباید ملاکی برای تعیین ویژگی های ایمنی آن باشد. به طور دقیق باید به دنبال عینکی باشید که بتواند ایمنی لازم برای چشم های شما را مهیا کند. بعضی از استانداردها و عینک های مقاوم برای محیط های کاری را بررسی و ویژگی های آنها را ذکر خواهیم کرد.

چگونه تجهیزات ایمنی کارگران را تامین کنم؟

یافتن تجهیزات ایمنی مناسب برای کارگران یکی از معضلات مدیران ایمنی در شرکت ها است. مدیران باید بتوانند تجهیزات کاری را به گونه‌ ای تامین کنند که در مرحله اول بتواند ایمنی لازم برای کارگران را فراهم کند. یکی از بهترین راه هایی که مدیر از طریق آن می تواند کیفیت و ویژگی های واقعی عینک ها را متوجه شود، آزمایش کردن است. مدیر می تواند عینک های مختلف را در برابر مایعات، نور خورشید، قطعات پرتاب شونده و سایر موارد آزمایش کرده و نوع مقاوم را بیابد.

 اولین نوع عینکی که توانست فوق العاده کاربردی و با قیمت مناسب باشد عبارت است از: M3 virtua ccs. این نوع عینک می تواند کاربرد های فوق العاده زیادی برای کارگران و کسانی که میخواهند کارهای کوچک انجام دهند داشته باشد. این نوع عینک می تواند مقاومت اولیه ای را در برابر مایعات و تابش مستقیم خورشید داشته باشد. کسانی که میخواهند کارهای کوچک منزل و کارهای سبک انجام دهند می‌ توانند از این عینک استفاده کنند. تنها ایرادی که این عینک ها دارند مربوط به عدم وجود لنز پلاریزه است.

عینکی ایمنی در دسته تجهیزات ایمنی می تواند از چشم ها محافظت کند

در خرید بهترین انواع عینک ایمنی با قیمت عالی به چه نکاتی دقت کنیم؟

تجهیزات ایمنی و عینک محافظتی باید بتوانند متناسب با محیط کاری باشند. به طور مثال نمیتوان عینک های مناسب کارگاه را برای فضای باز استفاده کرد. معمولاً عینک هایی که در کارگاه ها استفاده می شوند دارای پوشش زیرین  هستند که باعث می شود اطراف چشم نیز آسیبی نبیند.

در صورتی که در محیط باز و زیر آفتاب کار می کنید باید از عینک های رنگی استفاده کنید. این نوع عینک ها از شیشه ای که دارای پلی کربنات است ساخته شده اند و می توانند از اشعه منفی خورشید جلوگیری کنند. به طور کلی مات کنندگی و دودی بودن عینک ها مربوط به مشاغلی می شود که نور مستقیم به چشم آنها برخورد می کند. معمولاً این نوع عینک ها دارای کش نگهدارنده هستند که باعث می شود ثابت بودن آنها بر روی سر حفظ شود. 

  • تیم تحریریه
  • اردیبهشت 13, 1402
  • 180 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
موقع ثبت سفارش نگران پولش نباش | در فروشگاه فرتاک در زمان ثبت سفارش نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای ندارید.همین الان امتحان کن!
+
بستن
مقایسه