نحوه پوشیدن لباس کار یکسره

نحوه پوشیدن لباس کار یکسره به نوع آن بستگی دارد. با توجه به نوع و نحوه دوخت لباس کار یکسره میتوان در مورد نحوه پوشیدن آن نظر داد. شاید در نگاه اول نحوه پوشیدن لباس کار یکسره سخت باشد، اما در مقابل امنیت و حفاظت را برای شما تامین میکند. با پوشیدن لباس کار سرهمی میتوانید از قسمت‌های مختلف بدنتان محافظت کنید. در ادامه یاد میگیریم که لباس کار یکسره را چگونه بپوشیم.

اهمیت رنگ در جلیقه ایمنی چیست

نحوه پوشیدن لباس کار یکسره

لباس کار یکسره، همانطور که از نامش مشخص است، به مانند پیراهن و شلواری است که به یکدیگر وصل شده است. این لباس یک تکه است. هنگام پوشیدن لباس کار یکسره، هم پیراهن و هم شلوار به طور همزمان پوشیده میشوند. لباس کار یکسره اغلب به یک عدد زیپ از قسمت جلو مجهز است. این زیپ ممتد است و معمولا تا زیر ناف ادامه پیدا میکند. دلیل دراز‌بودن زیپ لباس یکسره به دلیل ایجاد راحتی در حین پوشیدن آن است. اگر زیپ کوتاه باشد، هنگام پوشیدن لباس کار یکسره مشکل ایجاد میشود. مخصوصا زمانی که شخص قدری درشت اندام باشد.

برای پوشیدن لباس کار یکسره ابتدا زیپ را به طور کامل باز کنید. باز کردن کامل زیپ پوشیدن لباس کار یکسره را آسانتر میکند. پس باز کردن زیپ، ابتدا شلوار لباس یکسره را بپوشید. از قسمت شلوار شروع کنید و آن را کاملا بالا بکشید. پس از پوشیدن شلوار، نوبت به پوشیدن قسمت بالایی لباس یکسره میرسد. پس از پوشیدن کامل لباس، زیپ آن را تا به انتها ببندید.

چنانچه در پوشیدن لباس کار یکسره مشکل دارید، احتمال دارد که زیپ آن را به طور کامل باز نکرده‌اید. بروز مشکل در پوشیدن لباس کار سرهمی میتواند به دلیل بسته‌بودن دکمه‌های پنهانی باشد که آنها را نمی‌بینید!

5 نکته که قبل از خرید کلاه ایمنی

چرا لباس یکسره میپوشیم؟

لباس کار یکسره بسیار کاربردی است و برای مشاغل مختلفی مورد استفاده قرار میگیرد. با پوشیدن لباس کار یکسره مطمئن خواهید شد که میتوانید از بدنتان در برابر عوامل محیطی محافظت کنید. نحوه پوشیدن لباس کار یکسره نیز بسیار راحت است. در کسری از ثانیه میتوانید لباس کار یکسره تان را بپوشید.

پوشیدن لباس کار یکسره علاوه بر اینکه از بدن محافظت میکند، ظاهر زیبایی نیز دارد. پوشیدن لباس کار یکسره یک رنگ و ساده جلوه بیشتری به حرفه‌تان میبخشید و بیانگر این است که چقدر به خود و حرفه‌تان اهمیت میدهید. آراستگی در حین انجام دادن امور فنی برای افراد بسیاری اهمیت دارد.

کار با لباس یکسره بسیار راحت است. چرا که با خم و راست شدن های متوالی نه لباس از تن تان می‌افتد و نه جابجا میشود. چرا که لباس کار های یکسره به صورت جذب دوخته میشود. البته جذب بودن لباس کار یکسره چنین نیست که تحرک تان را محدود کند.

در انتخاب لباس کار یکسره حتما به رنگ آن دقت کنید. رنگ لباس کار یکسره باید مطابق با شغل و حرفه خودتان باشد. برای مثال افرادی که در زمینه برقکاری فعالیت دارند باید لباس هایی با تم آبی و زرد خریداری کنند. چرا که افراد باید به توجه به لباس کارتان بتوانند حرفه تان را حدس بزنند.

پوشیدن لباس کار یکسره سخت نیست!

اگر در پی یافتن جواب این سوال هستید که لباس کار یکسره را چگونه بپوشیم، ممکن است در خرید آن دقت لازم را انجام نداده باشید. چرا که پوشیدن لباس کار یکسره اصلا سخت نیست! بلکه بسیار سهل و آسان است.

شاید سایز لباسی که خریداری کرده‌اید با سایز شما همخوانی ندارد و برایتان کوچک است. به دلیل آنکه لباس کار یکسره جذب است، باید در حین خرید آن لباسی را انتخاب کنید که یک الی دو سایز بزرگتر از سایز شماست. اگر لباس یکسره با سایز شما همخوانی نداشته باشد، شما قادر به پوشیدن آن نخواهید بود.

لباس کار یکسره را با توجه به اندام و فیزیک بدنی تان انتخاب کنید. چنانچه در قسمت کمر و شکم چربی اضافه دارید، لباس کار هایی را خریداری کنید که زیپ شان بیشتر باز میشود. در چنین شرایطی پوشیدن آن برایتان راحت خواهد بود.

چگونه یک لباس کار بپوشیم ؟

پوشیدن یونیفرم شرکتی مزایای خود را دارد. یونیفرم ها می توانند اتحاد تیم را ایجاد کنند و یک تصویر حرفه ای را حفظ کنند، اما اگر این تصویر در بین همکاران بسیار شبیه به نظر برسد، چه؟ برای کارمندان مهم است که سبک منحصر به فرد خود را هنگام پوشیدن لباس کار به اشتراک بگذارند.

هنگامی که لباس فرم در محل کار پوشیده می شود، انتخاب کارمندان برای مشتریان آسان است. با این حال، احساس گم شدن در دریایی از چوگان آبی شرکت برای کارمندان نیز آسان است. کارمندان و همکاران می خواهند احساس منحصر به فردی داشته باشند.

شما نمی توانید بدون ایجاد ظاهری حرفه ای، لباس فرم بپوشید. از آنجا، می توانید با پوشیدن یک اکسسوری شخصی، قطعه جواهرات یا جوراب های رنگارنگ یا سرگرم کننده استایل فردی خود را نشان دهید. همه چیز به فرد و آنچه شرکت اجازه می دهد بستگی دارد.

انتخاب لباس کار مناسب

یونیفرم مناسب را به عنوان یک بوم خالی در نظر بگیرید که به کارمندان اجازه می دهد ظاهر منحصر به فرد خود را ایجاد کنند. با این حال، یک یونیفرم نامناسب، مهم نیست که چقدر آراسته یا شیک شده باشد، تصویری حرفه ای ایجاد نمی کند. تناسب یونیفرم مهمترین جنبه استایل و تصویر حرفه ای است. اطمینان حاصل کنید که هر کارمند به درستی اندازه گیری شده است و سایزهای مناسب را می پوشد.

به عنوان مثال، اگر یونیفرم مورد نیاز یک پیراهن سفید یقه دار یا دکمه دار و شلوار خاکی است، لباس مناسب برای شلوار و پیراهنی انتخاب کنید که استایل مناسب و متناسب با قد آستین و سینه کارمندان باشد. اندازه و طول کلی این نکات کوچک تضمین می کند که یونیفرم شما حرفه ای به نظر می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
موقع ثبت سفارش نگران پولش نباش | در فروشگاه فرتاک در زمان ثبت سفارش نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای ندارید.همین الان امتحان کن!
+
بستن
مقایسه