قیمت کلاه ایمنی کارگری

یکی از فاکتورهای بسیار مهم در خرید کلاه ایمنی، توجه به قیمت کلاه ایمنی کارگری است. منظور از کلاه ایمنی کارگری، کلاه‌های ایمنی هستند که برای نیروهای صنعتی و ساختمانی و … مورد استفاده قرار می‌گیرند. این کلاه‌ها در رنگ‌بندی‌های مختلف تولید می‌شوند که هر کدام از آنها مختص فعالیت خاصی هستند.

این نوع از کلاه‌ها بر اساس استانداردهای خاصی تولید می‌شوند. کلاه هایی که از استاندارد و کیفیت و تاییدیه مناسبی برخوردار باشند، می‌توانند سطح ایمنی بالایی را به همراه داشته باشند. بنابراین استفاده از آنها برای کارگران و نیروهای اجرایی، بسیار مفید و  ایمن خواهد بود. اما همانطور که می‌دانید توجه به قیمت این نوع از محصولات، یکی از المان‌های مهم برای خرید آنها به شمار می‌رود. بنابراین با یک بررسی کوتاه می‌توانید خرید مقرون به صرفه‌ای را برای خود رقم بزنید.

 راهنمایی برای تعیین قیمت کلاه ایمنی کارگری:

 قطعا افرادی که به دنبال خرید کلاه ایمنی کارگری هستند، به قیمت این کلاه‌ها بسیار توجه خواهند نمود. قیمت کلاه‌ها بر اساس فاکتورهای خاصی تعیین می‌شوند. با شناخت این نوع از فاکتورها و همچنین بررسی آنها، می‌توانید از تخمین قیمت آنها نیز بهره‌مند گردید. از جمله فاکتورهای تاثیرگذار بر روی قیمت این نوع از تجهیزات، عبارتند از:

 کیفیت از جمله عوامل موثر در تعیین قیمت کلاه ایمنی کارگری:

 یکی از المان‌هایی که بر روی تعیین قیمت کلاه ایمنی کارگری بسیار تاثیر گذار است، کیفیت آنها است. کیفیت و مرغوبیت مواد اولیه به کار برده شده در تولید این نوع از محصولات، تاثیر مستقیمی بر روی قیمت آنها دارد. این نوع از محصولات به سبب تامین ایمنی کارگران، باید از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشند. اغلب کیفیت این نوع از محصولات با توجه به استانداردها و تاییدیه‌های لازم صورت می‌پذیرد.

مشاغل مختلف شاهد انواع قیمت کلاه ایمنی خواهند بود. قطعا متریال به کار برده شده در تولید کلاه ایمنی برای جوشکاری، هرگز با متریال تولیدی کلاه ایمنی برای کارگر ساختمانی، یکسان نخواهد بود. بنابراین هر چه کیفیت و مواد اولیه به کار برده شده در کلاه ایمنی، بیشتر باشد، قیمت نیز افزایش خواهد یافت.

ارزان‌ترین کلاه ایمنی کارگری

برند تولید کننده:

از دیگر فاکتورهایی که بر روی تعیین قیمت کلاه ایمنی مخصوص کارگری موثر هستند، برندهای تولید کننده خواهند بود. امروزه شاهد بسیاری از برندهای تولید کننده در زمینه‌ی کلاه‌های ایمنی خواهیم بود. از جمله بهترین برندها که در این زمینه فعال هستند، عبارتند از:

  • آروا
  • پارکسون
  • اینکو
  • یووکس
  • صامو پرشین

و مواردی از این قبیل. قطعا برخی از برندها از سطح محبوبیت بیشتری در بازارهای رقابتی برخوردار خواهند بود. این موضوع به جهت ارائه‌ی محصولات مرغوب و درجه یک به مصرف کنندگان است. بنابراین  دور از ذهن نیست که محصولاتی که عرضه می‌نمایند، قیمت بالاتری را نسبت به محصولات مشابه، در بر داشته باشند.

قیمت کلاه ایمنی کارگری و عوامل موثر بر روی آن

اجزای به کار رفته در کلاه ایمنی و تاثیر آنها بر روی قیمت کلاه ایمنی کارگری:

یکی دیگر از مواردی که تاثیر مستقیمی بر روی افزایش و یا کاهش قیمت کلاه ایمنی دارند، اجزای به کار رفته در تولید آنها هستند. کلاه‌های ایمنی از ویژگی‌های متفاوتی برخوردار می‌باشند که این ویژگی‌ها، موارد استفاده از آنها را مشخص می‌کنند. در بسیاری از انواع کلاه‌های ایمنی، می‌توان شاهد سه چیز مشترک بود. این سه چیز عبارتند از:

  • پیشانی بند
  • بند زیر گردن
  • پوسته

اما اگر طرفدار خرید کلاه ایمنی کارگری (با قیمت مقرون به صرفه و کیفیت ایده آل هستید)، به اجزای به کار رفته در آنها توجه نمایید. تجهیزات به کار برده شده در این نوع از کلاه‌ها، می‌توانند افزایش قیمت آنها را در بر داشته باشند. اما در بسیاری از فعالیت‌ها وجود این نوع از اجزای تشکیل دهنده، بسیار ضروری و کاربردی خواهد بود. از جمله اجزایی که در بسیاری از کلاه‌های ایمنی می‌توان شاهد وجود آنها بود، عبارتند از:

  • بند مهار کننده
  • لبه
  • پوسته کلاه سفت
  • ضامن ثابت کننده بند
  • نوار بر روی دور کلاه و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
موقع ثبت سفارش نگران پولش نباش | در فروشگاه فرتاک در زمان ثبت سفارش نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای ندارید.همین الان امتحان کن!
+
بستن
مقایسه