قیمت کفش کار سبک و طبی چقدر است

اغلب زمانی که به کفش ایمنی فکر میکنیم، ذهن مان به سراغ کفش های زمخت و سنگین وزن میرود. در حالی که میتوان برای شغل ها و حرفه های مختلف کفش ایمنی طبی و راحتی نیز تهیه کرد. زمانی که شخص با پوشیدن کفش ایمنی طبی احساس راحتی کند میتواند در شغل خود موفق تر نیز باشد. چرا که تمام تمرکزش به جای آنکه روی درد پاهایش باشد، بر روی کار و حرفه اش خواهد بود.

زمانی که به خرید کفش ایمنی طبی فکر میکنید اولین سوالی که در ذهنتان پیش می آید است که قیمت کفش کار سبک و طبی چقدر است. در ادامه پس از بررسی مشخصات این کفش به سراغ بررسی قیمت آن خواهیم رفت.

مشخصات و مزایای کفش کار سبک و طبی

قبل از آنکه اطلاعاتی در مورد قیمت کفش کار سبک و طبی چقدر است در اختیارتان قرار دهیم، به بررسی مشخصات و مزایای آن میپردازیم. کفش ایمنی طبی مشخصات منحصر به فردی دارد و با سایر کفش های ایمنی متفاوت است. به جهت تفاوت در مشخصات آن میتوان ادعا کرد مزایای کفش ایمنی طبی نیز متفاوت است.

ویژگیها و مزایای کفش ایمنی طبی به این شرح است:

  • به خاطر آنکه وزن کمی داشته باشد جنس زیره و کفی آن را از پلی اورتان است
  • در برابر سایش بسیار مقاوم است
  • در محیط های لغزنده و روغنی بر روی زمین نمی لغزد
  • در برابر اسید ها معمولی و ضعیف مقاوم است
  • در برخی از آنها سرپنجه های فلزی تعبیه میشود تا بتواند از انگشتان پا محافظت کند
  • جنس رویه اغلب از چرم تقویت شده است
  • وزن کفش ایمنی طبی کمتر از 800 الی 700 گرم است
  • قدری ساق بلند است تا بتواند از مچ پا نیز محافظت کند
  • خاصیت ضد آب بودن دارد
  • برخی از کفشهای ایمنی طبی نارسانای برق هستند و در مشاغلی مانند برقکاری استفاده میشوند
کفش ایمنی طبی

کفش کار طبی برای طولانی مدت مناسب است

کفش کار سبک و طبی مزایای بسیاری دارد. اما مهمترین مزیت این کفش راحت بودن آن است. کفش ایمنی طبی بسیار راحت است و احساس خستگی و کوفتگی در پاها ایجاد نمیکند. اشخاصی که در محیط های صنعتی و کارگاهی مشغول به کار هستند در حین کار باید کفش ایمنی به پا داشته باشند. در برخی از مواقع ممکن است که فرد برای 8 الی 10 ساعت در حال انجام امور سنگین صنعتی باشد. پوشیدن کفش ایمنی طبی و سبک همان چیزی است که از حجم خستگی کار طولانی مدت می کاهد.

البته باید بدانید که کفش ایمنی طبی تنها برای مشاغل به خصوصی قابل استفاده است. به عبارتی در برخی از مشاغل نمیتوان از کفش ایمنی طبی استفاده کرد. چرا که جنس و یا ساختار چنین کفش هایی برای تمام محیط های کاری مناسب نیست. برای مثال کف ایمن طبی برای محیط هایی که افراد در آنجا با مواد اسیدی قوی سروکار دارند مناسب نیست. چرا که کفش های ایمنی طبی تنها در برابر مواد خورنده ضعیف مقاومند.

سوال: قیمت کفش کار سبک و طبی چقدر است؟

کفش ایمنی طبی انواع مختلفی دارد و در برند های متنوعی به بازار عرضه میشود. از این رو نمیتوان به طور دقیق در مورد اینکه قیمت کفش کار سبک و طبی چقدر است، نظر داد. به عبارتی قیمت کفش ایمنی طبی بسیار نسبی است. موارد و فاکتور های بسیاری وجود دارد که قیمت کفش ایمنی طبی تعیین میکنند. از این فاکتورها میتوان به جنس کفش، کشور سازنده، کیفیت کفش و … اشاره نمود.

کفش ایمنی طبی را چگونه باید انتخاب کرد؟

خرید کفش کار سبک و طبی پیچیدگی خاصی ندارد. اما خرید آن با انتخاب و خرید کفش های معمولی و روزمره قدری متفاوت است.

معیار های خرید کفش ایمنی به این شرح است:

  • کفش ایمنی باید یک سایز بزرگتر از سایز پای خودتان باشد. در چنین شرایطی باید از جوراب های ضخیم استفاده کرد تا پاها به راحتی درون کفش جای بگیرد. انتخاب کفش ایمنی که یک سایز از پای خودتان بزرگتر است باعث ایجاد فشار کمتر در پا ها میشود.
  • کفش ایمنی طبی باید متناسب با شغل و حرفه خودتان باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
موقع ثبت سفارش نگران پولش نباش | در فروشگاه فرتاک در زمان ثبت سفارش نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای ندارید.همین الان امتحان کن!
+
بستن
مقایسه