کفش ایمنی ضد آب

کفش ایمنی انواع مختلفی دارد و هر کدام از انواع کفش ایمنی عملکردهای متفاوتی دارند. امروز در مورد کفش ایمنی ضد آب صحبت می کنیم. اگر کفش های ایمنی می خواهند ضد آب باشند، ابتدا باید از مواد ضد آب ساخته شوند. کفش های ایمنی چرمی انتخاب خوبی هستند. این نه تنها قوی و مقاوم در برابر سایش است، بلکه ضد آب نیز می باشد. پای کارگران را ایمن و خشک نگه دارید. اکنون می توان از مواد خاصی برای تنفس و راحتی کفش استفاده کرد. برخی از چرم های خاص می توانند به طور موثر محیط با دمای پایین را ایزوله کنند، دمای داخلی را حفظ کنند و محیط کاری گرمی را برای پای کارگران فراهم کنند.

کفش ایمنی ضد آب فقط برای باران نیستند

به احتمال زیاد در یک روز کاری معمولی در نقطه ای از باران گرفتار خواهید شد. وقتی گرفتار باران شدید، معمولاً به خانه می‌آیید و آن جوراب‌های خیس را می‌گیرید تا یک جفت پای چروکیده را ببینید. کفش ایمنی ضد آب یا چکمه های کاری مقاوم در برابر آب برای جلوگیری از این نوع موقعیت ها کلیدی هستند. آنها پاهای شما را زیبا و خشک نگه می دارند، بدون از دست دادن هیچ گونه راحتی.

یک محیط کاری معمولی برای چکمه های کاری در تماس با مایعات تنها به باران معمولی محدود نمی شود. تماس با آب ذوب، برف، بخار، مخلوط آب با اسیدها، عوامل شیمیایی، روغن، صابون یا مایعات آلی ممکن است رخ دهد.

کفش های ایمنی با برچسب “ضد آب” بالاترین سطح کیفی محافظت در برابر مایعات را ارائه می دهند. چکمه های ضد آب کاری که می گویند را انجام می دهند، آب را بیرون نگه می دارند و ضد نشتی هستند و پاهای شما را در محیط های متعدد خشک نگه می دارند. الزامات چکمه های کاری مقاوم در برابر آب یا ضد آب به کاربرد بستگی دارد، به عنوان مثال درجه مقاومت در برابر آب برای یک کفش ایمنی روزمره با آنچه برای یک چکمه نظامی که عمدتاً کاملاً ضد آب است متفاوت است.

بیشتر کفش های کار ضد آب در محیط های کاری که در معرض آب بیشتری هستند استفاده می شود. به عنوان مثال، محیط کار در نزدیکی جنگل و دریاچه. برخی از مناطق با بارندگی زیاد نیز تقاضای زیادی برای چکمه های ایمنی ضد آب دارند. البته چکمه های کار مقاوم در برابر آب تنها ضد آب نیستند. همچنین می تواند همزمان عملکردهای دیگری مانند ضد الکتریسیته ساکن، عایق کاری و غیره داشته باشد.

استانداردهای کفش کار مقاوم در برابر آب

کل گواهینامه استاندارد کفش ایمنی اتحادیه اروپا به سه دسته تقسیم می شود:

  • (EN20345) قسمت پنجه می تواند 200 ژول ضربه را تحمل کند و فشاری که کمتر از 15000 نیوتن نیست را تحمل کند.
  • (EN20346) پنجه کفش می تواند 100 ژول ضربه را تحمل کند و می تواند فشار حداقل 10000 نیوتن را تحمل کند.
  • (EN20347) کفش بدون سایر عملکردهای محافظ پنجه فولادی.

برخی از کلاس های پایه کفش ایمنی وجود دارد، به نام درجه SB. کفش ایمنی درجه SBP، درجه S1، درجه S1P، درجه S2، درجه S3. کفش ایمنی درجه S3 بالاترین استاندارد و رایج ترین کفش ایمنی است.

عملکرد کفش ایمنی S3 ضد ضربه، ضد سوراخ، ضد روغن، ضد آب، ضد الکتریسیته ساکن و غیره است. این می تواند به طور موثر از پای کارگران محافظت کند. کفش های ایمنی ضد آب که امروز در مورد آنها صحبت می کنیم نیز از ویژگی های کفش ایمنی S3 هستند.

نکاتی برای انتخاب کفش مناسب

اگر باید کفش ایمنی ضدآب را انتخاب کنیم باید با توجه به محیط کار و میزان بارندگی انتخاب کنیم. اگر سطح آب عمیق است، توصیه می کنم چکمه های بارانی ضد آب را انتخاب کنید. اگر فقط محیط کاری با آب راکد و آب زیاد وجود دارد، پیشنهاد می کنم کفش ایمنی ضد آب اولیه را انتخاب کنید. البته اگر مد و راحتی را دنبال می کنید، می توانید چکمه های ایمنی ضدآب رده بالایی را انتخاب کنید. نکته دیگر این است که با توجه به بودجه خود انتخاب کنید، زیرا برخی از کفش های ایمنی رده بالا قیمت بیشتری دارند.

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
موقع ثبت سفارش نگران پولش نباش | در فروشگاه فرتاک در زمان ثبت سفارش نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای ندارید.همین الان امتحان کن!
+
بستن
مقایسه