قیمت لباس فرم نگهبانی و انتظامات

یکی از مشاغل حساس و مهم که در سازمانها و ادارات مختلف وجود آن ضروری است، شغل نگهبانی یا حراست است. چیزی که نگهبانان را از سایرین جدا می کند، لباس فرم است. قیمت لباس فرم نگهبانی و انتظامات بر اساس فاکتورهای مختلف تعیین میشود که از جمله این فاکتورها میتوان به جنس آن اشاره کرد.

آیا پوشیدن لباس فرم یا نگهبانی لازم است ؟

لباس های فرم یا نگهبانی بسته به حساسیت پست و جایی که نگهبانی از آن صورت میگیرد، متفاوت میباشد. برای مثال نگهبانی از بانک یا مراکز امنیتی با نگهبانی دانشگاه یا ادارات معمولی بسیار متفاوت است. در دانشگاه یا برخی از فروشگاه های سطح شهر، میتوان با پوشیدن یک شلوار با یک رنگ خاص از پیراهن، به فرم خاصی درآمده و نگهبانی کرد.

 اما قیمت لباس فرم نگهبانی و انتظامات در مراکز امنیتی مستلزم دوخت لباس با جنس و طراحی های خاص میباشد. ممکن است لباس ها سرهمی، یا دارای نشان ها و درجات مختلف باشد. لباس فرم شامل پیراهن، شلوار، کلاه، سلاح های گرم و پوتین یا کفش های فرم میباشد.

انواع و قیمت لباس فرم نگهبانی و انتظامات

با توجه به قیمت لباس فرم نگهبانی و انتظامات مدلهای لباس حراست و نگهبانی متفاوت طراحی میشود. برای مثال از جمله یونیفرم هایی که برای نگهبانی دوخته یا خریداری میشود، میتوان به انواع کاپشن شلوار اشاره کرد. بسیاری از نگهبانان را با جلیقه و کلاه دیده ایم. در برخی از موارد نگهبانان با کت و شلوار در محل کار حاضر شده اند. لباس های فرم کت و شلوار معمولی با جنس کتان در رنگ های طوسی، سرمه ای و مشکی از جمله این لباس ها میباشد. لباس های انتظامات در موارد رسمی شبیه لباس های نیروهای انتظامی است و در پادگان ها شبیه لباس های ارتشی است. چیزی که لباس های فرم نگهبانی را از سایر یونیفرم ها از لحاظ قیمت جدا میکند، میتوان به جنس پارچه و طراحی خاص آن اشاره کرد.

لباس کار یک تکه مدل راهبر

لباس کار یک تکه مدل راهبر؛ برای مشاهده قیمت کلیک کنید

لباس کار یک تکه مدل راهبر، دارای دو جیب روی سینه و دو جیب پایین کاپشن است.

این لباس به دلیل نوع پارچه به کار رفته از جنس کتان، بسیار خنک و مناسب کار در مناطق گرمسیر می باشد.

در عین حال قابلیت استفاده در فصول سرد را هم دارد.

ویژگی های تاثیرگذار در قیمت لباس فرم نگهبانی و انتظامات

انواع لباس نگهبانی

قیمت لباس فرم نگهبانی و انتظامات به دلیل استفاده از مرغوب ترین پارچه ها و با کیفیت ترین دوخت ها تعیین میشود. حداکثر استانداردهای دوخت در تولید لباس های نگهبانی رعایت می شود. دوخت این دست لباس ها باید با چرخ های صنعتی انجام گیرد؛ و چاپ برند یا لوگوی سازمان با چاپ های حرارتی با حداکثر کیفیت روی لباس صورت گیرد. جنس اکثر لباس های فرم نگهبانی کتان یا جنس تترون میباشد. شلوارهایی هم که برای دوخت لباس های انتظامات استفاده میشود، از جنس فاستونی یا کتان میباشد. پیراهن های فرم نگهبانی میتواند تک جیب یا دو جیب، دو رنگ یا تک رنگ باشد. سردوشی نیز از دیگر اجزای یک لباس فرم است که در برخی از سازمانها استفاده شده و در برخی دیگر استفاده نمیگردد.

لباس های نگهبانی باید چه خصوصیاتی داشته باشد ؟

احساس راحتی و تناسب طراحی و انتخاب جنس لباس نگهبانی متناسب با فصل و شرایط آب و هوایی منطقه ای که در آن نگهبانی انجام میشود، بسیار مهم است. مسلما طراحی و جنس لباس در قیمت لباس فرم نگهبانی و انتظامات تاثیر به سزایی دارد. نگهبان باید در لباس احساس راحتی داشته باشد و این لباس مناسب اندام او دوخته شده باشد. باید به نگهبان آزادی عمل داده و برای او خسته کننده نباشد.

الیاف باید نخی باشد تا در فصل تابستان باعث آسیب به پوست و عدم آرامش او در گرمای هوا نباشد. در فصل زمستان باید پلیورهای گرم به رنگ فرم سازمان برای نگهبانان تهیه شود. در فصل پاییز اگر محل خدمت توام با بارش باران است باید بارانی مناسب که نشان دهنده سمت نگهبان است به او پوشانده شود. علت تمامی تمهیدات، عدم مزاحمت شرایط بیرونی و آب و هوایی در انجام وظیفه نگهبانان میباشد. موضوع مهم دیگر ضد چروک و ضد تعریق بودن لباس فرم نگهبانی است.

در کل قیمت لباس فرم نگهبانی و انتظامات نشان دهنده اهمیت سازمان و پرستیژ پرسنل و مرتبه شرکت یا برند میباشد. تمامی موارد ذکر شده به دلیل ارزش دهی به تمامی کارکنان و نگهبانان و دادن شخصیت به سازمان میباشد. در موارد امنیتی نگهبان و لباس فرم نگهبانی علاوه بر جنبه ظاهری، نقش حیاتی ، ایمنی و حفظ سلامتی نگهبانان را دارد.

کاپشن کار کتان کد S-K10

کاپشن کار کتان کد S-K10؛ برای مشاهده قیمت کلیک کنید

این سری کاپشن کار دارای 3 جیب می باشد. 1 جیب در سمت سینه کاپشن که بصورت زیپی است و همچنین دو جیب دیگر نیز بصورت اریب زیپی که محل مناسبی برای قرار گیری دستان شما می باشد.

یک زیپ هم برای باز و بسته کردن این کاپشن کار کتان جنس کتان تعبیه شده است.

هر چند در این مدل مثل بقیه لباس های HSETOP خبری از محافظ پارچه زیپ نیست.

بافت این کاپشن کتان از جنس کتان – کجراه می باشد که علاوه بر راحتی دارای لطافت و نرمی مناسب نیز هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
موقع ثبت سفارش نگران پولش نباش | در فروشگاه فرتاک در زمان ثبت سفارش نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای ندارید.همین الان امتحان کن!
+
بستن
مقایسه