خرید دستکش مقاوم در برابر حرارت

دستکش‌های مقاوم در برابر حرارت با استاندارد EN407 برای اشتعال‌پذیری، حرارت تماس تا 100، 250، 350 و 500 درجه سانتی‌گراد آزمایش شده‌اند، دستکش‌هایی برای درجه حرارت شدید تا 800 و 1000 درجه داریم. گرمای همرفتی، گرمای تابشی و پاشش های کوچک و بزرگ فلز مذاب که شما را مجاب به خرید دستکش مقاوم در برابر حرارت می کند همان طور که می دانید برای اطمینان از محافظت از دستان خود در برابر آسیب و گرما و سوختگی استفاده از دستکش ایمنی توصیه می شود.

خرید دستکش مقاوم در برابر حرارت

مشاغل و مکان های کاری مختلفی وجود دارند که نیاز به محافظت در برابر گرمای شدید دارند. از کار با اگزوزهای کوچک یا بزرگ موتور که می تواند باعث سوختگی یا آسیب شدید از فلزات داغ شود تا کارهای الکتریکی با احتراق و جریان های احتمالی، مسئولیت تضمین سلامت و ایمنی است. دست زدن به هر سطح یا ماده بالقوه داغ بدون تجهیزات دستی و بازویی محافظ می تواند صدمات قابل توجهی ایجاد کند و در مواردی فرد را ناتوان از کار کردن کند. البته امکان دریافت سوختگی از شعله، مواد داغ و فلزات و همچنین سرمای شدید وجود دارد، به همین دلیل است که به عنوان بخشی از استانداردهای اروپایی و بریتانیایی، تست هایی مانند تست رفتار سوزاندن دستکش انجام می شود.

این جایی است که دستکش کار روی یک مشعل در شرایط آزمایش بالینی در یک محفظه کنترل شده آویزان می شود. تمام دستکش های گرما در این محدوده با استاندارد اروپایی EN407 برای محافظت در برابر خطرات حرارتی آزمایش شده اند. دستکش های کار مقاوم در برابر حرارت به کارگران شما این امکان را می دهد که با احتیاط عمل کنند و در عین حال از تماس با سطوح و شرایط خطرناک محافظت کنند. متأسفانه، حتی با وجود حفاظت در دسترس، خطرات گرمایی باعث ایجاد سوختگی حرارتی در دست، مچ و بازوهای کارگران در سال 2019 بر اساس اداره آمار کار شد. بنابراین، چه کارگران شما منسوجات داغ را کار کنند، لوله‌ها و تجهیزات گرمایشی را نگهداری کنند، یا سایر کارهای گرمایشی را انجام دهند، تعدادی گزینه وجود دارد که می‌توانید برای یافتن بهترین محافظ در نظر بگیرید.

دستکش مقاوم در برابر حرارت مناسب برای کاربرد شما به تعدادی از عوامل مرتبط با اجسام داغ که در حال جابجایی هستند بستگی دارد:

  • درجه حرارت
  • وزن
  • مدت زمان برگزاری آن
  • فراوانی یک کار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
موقع ثبت سفارش نگران پولش نباش | در فروشگاه فرتاک در زمان ثبت سفارش نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای ندارید.همین الان امتحان کن!
+
بستن
مقایسه